Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 273 287
  • 12 109

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi ukkonen keskeyttää pelin? Ei kai tuo kovin todennäköistä ole että iskisi kentälle? Ja nytkin ollaan kentän laidalla niin eihän se eroa tee.
Menisitkö itse aukealle kentälle kekkuloimaan ukkosmyrskyssä? Selostajatkin juuri kertoivat että onhan näitä tapauksia ollut missä pelaaja on saanut salamaniskusta ja jopa kuollut kentälle.

Christian Eriksen varmaan haluaisi pelata kun on tommonen automaattinen jumalallinen defibrillaattori koko ajan päällä hurisemassa.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mutta noin pelillisesti oli viihdyttävä ensimmäinen reilu puolituntinen. Tanska kun selvisi ensimmäisestä vartista takaiskuitta, niin hekin hiljalleen pääsivät mukaan. Kiva katsella peliä, jossa molemmat joukkueet yrittää pelata pallolla eteenpäin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Menisitkö itse aukealle kentälle kekkuloimaan ukkosmyrskyssä? Selostajatkin juuri kertoivat että onhan näitä tapauksia ollut missä pelaaja on saanut salamaniskusta ja jopa kuollut kentälle.

Christian Eriksen varmaan haluaisi pelata kun on tommonen automaattinen jumalallinen defibrillaattori koko ajan päällä hurisemassa.
Kuinka monta kertaa se on sattunut niin sanotusti isolla stadionilla?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Menisitkö itse aukealle kentälle kekkuloimaan ukkosmyrskyssä? Selostajatkin juuri kertoivat että onhan näitä tapauksia ollut missä pelaaja on saanut salamaniskusta ja jopa kuollut kentälle.

Christian Eriksen varmaan haluaisi pelata kun on tommonen automaattinen jumalallinen defibrillaattori koko ajan päällä hurisemassa.

Vähintään 5 tai 6 pitkä onkivapa mukaan, täydessä mitassa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Ohhh, wie ist das schön.
Ohhh, wie ist das schön.
Sowas hat man lange nicht geseh'n.
So schön, so schön.
 

Aapee79

Jäsen
Ite olin joskus jotain kakkosdivaria kattomassa Nilsiässä, kun salama iski kesken pelin metallikehikkoon, mikä kiersi kenttää. Neljä pelaajaa tippui kuin rukkanen maahan. Näytti aika hurjalta se tilanne. Yhelle tais jotain pahempaa tulla, mutta muut selvisivät EKG-filmin tarkistuksella. Ei oo leikkiä salamoiden kanssa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei oo Stadikalla kattoa.

Ei ollut Helsingissä 2005:kään, mutta niin vain tuli Jussi Lampi aikakoneesta ja kenttä lainehti ja Gatlin juoksi alle 10 sekuntia ja sähköt meinasivat hävitä koko rakennuksesta ja vettä tuli enemmän kahdessa viikossa kuin kahtena edellisenä kesänä yhteensä, mutta silti mentiin eteenpäin!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eikö se stadionin kenttä ole vähän kuin "kuoppa" eli mikä on todennäkösiyys että salama iskee kentälle eikä rakenteisiin? Ja siis tosiaan - Eikö tuollaiseen mitenkään varauduta rakennusvaiheessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös