Häneltä on faksista paperi loppu, joten ei ole saanut pelin kokoonpanoja. Niistä selviäisi, että Tanskan nykyisellä maalivahdilla on sama nimi, kuin Schmeichelillä.Keksitkö ihan itse?
P.S. tä on mielestäni tylsä peli.
Häneltä on faksista paperi loppu, joten ei ole saanut pelin kokoonpanoja. Niistä selviäisi, että Tanskan nykyisellä maalivahdilla on sama nimi, kuin Schmeichelillä.Keksitkö ihan itse?
P.S. tä on mielestäni tylsä peli.
Mä en tajua mitä sä meinaat? Miten siis pitäisi vapareihin saada jotain metrejä lisää? Mitä?Se kaksi metriä lisää vapaapotkuihin lisää niin paljon enemmän futikseen.
Tää Negreanu oli kyllä hyvä haku. Eipä tiedä saksan pojat millaisia ässiä on vastustajan koutsin hihoissa.Ei se mitään, saat anteeksi.
Saksan valmentaja näyttää minusta Mika Kalliolta ja Tanskan valmentaja Daniel Negreanulta. Ja Tanskan maalivahti on vähän saman oloinen kuin entinen Tanskan maalivahti Peter Schmeichel. Jotain samaa niissä on.
Pitäisi olla se Tšekki-Turkki pelin tuomari jokaisessa pelissä. Hän sentään ymmärsi, että futis on viihdebisnestä.Jossakin toisessa pelissä tuosta olisi tullut puolenkymmentä keltaista.
Liian älykästä meilleMä en tajua mitä sä meinaat? Miten siis pitäisi vapareihin saada jotain metrejä lisää? Mitä?
Tä?!
Käsittämätöntä ettei tullut. Kotituomari.Jossakin toisessa pelissä tuosta olisi tullut puolenkymmentä keltaista.
Santeri haluaa kikkaille itse.SYÖTÄ!
Mensalaisillekin? Mensan ylijäsen voi ehkä tuommoista puhella.Liian älykästä meille
Santeri haluaa kikkaille itse.
Jaa, tämähän oli mielenkiintoinen tieto. Onkohan hänet nimetty Peteriksi nimenomaan Peter Schmeichelin mukaan?Häneltä on faksista paperi loppu, joten ei ole saanut pelin kokoonpanoja. Niistä selviäisi, että Tanskan nykyisellä maalivahdilla on sama nimi, kuin Schmeichelillä.