Mainos

Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 539 009
  • 18 643

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
En millään oikeilla säännöillä. Oikeassa joukkueessa pelaavat luokkakaverit päättivät välituntipeleissä, onko suora vai epäsuora vapari. Jos oli suora, niin sitten kaivettiin pieni monttu pallon taakse tai kasattiin hiekkakasa pallon alle, ja isoin jätkä monotti pallon maaliverkon läpi. Jos epäsuora, niin sitten jonkun piti koskea palloon ennen kuin isoin jätkä monotti pallon maaliverkon läpi.
Loistavaa!

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos olisi juuttipojalla ollut 43-koon kenkä 44 sijaan, Tanska johtaisi.
Minulla on 43-koon kenkä, minun kuuluisi pelata Tanskan avauksessa!!

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mites se sääntö meni että saako vauhdin pysäyttää pilkussa?
Sääntönä samaa osastoa kuin se, ettei teknisesti ottaen Schmeichel olisi saanut ylittää maaliviivaa ennen Havertzin vetoa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep, mensan tyypit varmaan määräävät jalkapallon sääntöjä? Olet aika älykäs, heh.
Mites muuten, ootko aatellu jos korkin laittaisi kiinni tältä erää?

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Dawda Bahille keltainen kortti.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Ei ole. Esimerkiksi ainakin Pakistan, Qatar, Intia, Indonesia, Belgia, Thaimaa ja Bulgaria ovat meidän kosmopoliittien kokemuksien mukaan paljon paskempia maita.

Nyt se maali tehtiin, mutta ei se silti ollut maali. Näinhän minä juuri sen teille kerroin.
Eihän sanonta kuuluu "Saksa on paskin maa". Eli Saksan lisäksi mainitsemasi maat voi myös olla paskoja maita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy