Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 279 230
  • 12 368

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mainitsinko jo, että kävin Intiassa tässä männä viikolla? Ei se mitään, mainitsen sen uudelleen jotta se iskeytyy paksumpaankin kalloon. Siellä vietimme iltaisin aikaa jalkapallon sijaan krikettiä katsellen, ne pelit vedettiin aina heti pauselle jos kentälle vähänkin ripsi vettä. Amerikan matkoillani opin, että samoin käy baseball-otteluissa. Jalkapallo on niihin verrattuna kuitenkin vielä yhtä hurjaa touhua kuin muinaisten roomalaisten gladiaattoritaistelut.
Olen käynyt Roomassakin. Olen kosmo. Olen poliitti. Mikä minä olen? Kosmopoliitti.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Siellä jo kädet nousevat mutta verkon väärältä puolelta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ylen "asiantuntijat". Pojat jauhavat paskaa, nimenomaan pojat. Pojilla ei mitään asiantuntemusta mistään, mukava jutella keskenään....
Miten kukaan ei maininnut että pitäisi ehdottomasti saada lisää metrejä vapaapotkuihin ja myös sivurajaheittoihin ja kulmapotkuihinkin, ja laitetaan rangaistuspotkuihinkin myös saman tien niin on sitten kaikki kerralla korjattu.

Tanskan maalivahti Peteriltä melkoinen torjunta, hän on Schmeichelin fanipaidassa pelaamisensa ansainnut.
 
Nyt tuli yhtäkkiä jostain kylmät värinät Saksan kannalta. Täytyy äkkiä laittaa jotain suitsuketta palamaan ja heitellä suolaa kainalon ali. Näyttää ihan hyvältä, mutta joku mättää tuossa pelissä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkos tässä Saksan joukkueessa laadunvalvojia vai ovatko kaikki kikkapoikia, jotka leikkivät voitolla?
Kaitsulla ollut liikaa kissanristiäisiä, eli siis Havertzin Kaitsulla, jota Kaitsuksi kutsun koska se saa @Yön Kärppä raivon valtaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös