Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 273 287
  • 12 082

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yhtään vapaapotkumaalia ei olla nähty vuosiin. Miksi ei ole nähty? Vaparin metrit pitäisi siirtää 13-metriin. Siksi ei ole nähty.
Mitä tarkoittaa vaparin metrien siirtäminen 13-metriin?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yhtään vapaapotkumaalia ei olla nähty vuosiin. Miksi ei ole nähty? Vaparin metrit pitäisi siirtää 13-metriin. Siksi ei ole nähty.
WTF, tuolta etäisyydeltä muuten ei ikinä tule vaparimaalia ja harvemmin edes epäsuoria...
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muurin?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jon Dahl Tomassonista oli IS kisaextrassa juttu ihan vasta, ehkä joskus vuoden 2000 kisojen alla.
Onks mun pakko kaivaa esille? Mulla on suurin osa veikkaajan ja sen jälkeisen kisaliitteitä/kausiliitteitä.
Toi voi olla hävinnyt, mutta muistan, että siellä oli juttua Zambrottan taklauksista mitkä tuntuu kuin ukkonen!!
P.S. Tanksa teki nada maalia noissa kisoissa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
En näe peliä, Sveitsi lihotti kassaa kiitettävästi, voisiko Saksa -1 osua?
 
Suosikkijoukkue
VAR
Vähän heikkoa on Tanskan hyökkäyspeli. Puoliajalta kannattais ottaa Preben Elkjaer kehiin. Siinä on pelotetta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei varmaan ole ollut koskaan juttua, kun nimi ei sano minulle mitään.
Ei se mitään, saat anteeksi.

Saksan valmentaja näyttää minusta Mika Kalliolta ja Tanskan valmentaja Daniel Negreanulta. Ja Tanskan maalivahti on vähän saman oloinen kuin entinen Tanskan maalivahti Peter Schmeichel. Jotain samaa niissä on.
 

Motti-Masa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, PeTo
Selostaja varmaankin lausuu Højlundin nimen aivan oikein, mutta ei se hyvältä kuulosta. Kuulostaa, kuin selostaja tukehtuisi tai oksentaisi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei se mitään, saat anteeksi.

Saksan valmentaja näyttää minusta Mika Kalliolta ja Tanskan valmentaja Daniel Negreanulta. Ja Tanskan maalivahti on vähän saman oloinen kuin entinen Tanskan maalivahti Peter Schmeichel. Jotain samaa niissä on.
Keksitkö ihan itse?
P.S. tä on mielestäni tylsä peli.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selostaja varmaankin lausuu Højlundin nimen aivan oikein, mutta ei se hyvältä kuulosta. Kuulostaa, kuin selostaja tukehtuisi tai oksentaisi.
Hän puhuu siis erinomaisesti tanskaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Se kaksi metriä lisää vapaapotkuihin lisää niin paljon enemmän futikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös