Mitä tarkoittaa vaparin metrien siirtäminen 13-metriin?Yhtään vapaapotkumaalia ei olla nähty vuosiin. Miksi ei ole nähty? Vaparin metrit pitäisi siirtää 13-metriin. Siksi ei ole nähty.
Mitä tarkoittaa vaparin metrien siirtäminen 13-metriin?Yhtään vapaapotkumaalia ei olla nähty vuosiin. Miksi ei ole nähty? Vaparin metrit pitäisi siirtää 13-metriin. Siksi ei ole nähty.
WTF, tuolta etäisyydeltä muuten ei ikinä tule vaparimaalia ja harvemmin edes epäsuoria...Yhtään vapaapotkumaalia ei olla nähty vuosiin. Miksi ei ole nähty? Vaparin metrit pitäisi siirtää 13-metriin. Siksi ei ole nähty.
Koska oli Uwe Rösleristä?Jon Dahl Tomassonista oli IS kisaextrassa juttu ihan vasta, ehkä joskus vuoden 2000 kisojen alla.
Onks mun pakko kaivaa esille? Mulla on suurin osa veikkaajan ja sen jälkeisen kisaliitteitä/kausiliitteitä.Jon Dahl Tomassonista oli IS kisaextrassa juttu ihan vasta, ehkä joskus vuoden 2000 kisojen alla.
Juuri siksi.WTF, tuolta etäisyydeltä muuten ei ikinä tule vaparimaalia ja harvemmin edes epäsuoria...
Ei varmaan ole ollut koskaan juttua, kun nimi ei sano minulle mitään.Koska oli Uwe Rösleristä?
Ehkä sieltä puuttuu aito pallien haistelija, niin on näyttelemässä siellä pallien haistelua. Ilman ajoittaisia nuuhkaisuja Mannschaft tuskin menestyy.Mitä Jasper Pääkkönen tekee Saksan vaihtopenkillä?
Pelas silloin kun painomuste ei ollut viel edes keksitty!!Ei varmaan ole ollut koskaan juttua, kun nimi ei sano minulle mitään.
Kuvaa uutta Varesta. Vares ja Kyypakkaus Saksalaisen kullan jäljillä.Mitä Jasper Pääkkönen tekee Saksan vaihtopenkillä?
Ei se mitään, saat anteeksi.Ei varmaan ole ollut koskaan juttua, kun nimi ei sano minulle mitään.
Vakoilemassa, onhan hän the other danish guy.Mitä Jasper Pääkkönen tekee Saksan vaihtopenkillä?
Keksitkö ihan itse?Ei se mitään, saat anteeksi.
Saksan valmentaja näyttää minusta Mika Kalliolta ja Tanskan valmentaja Daniel Negreanulta. Ja Tanskan maalivahti on vähän saman oloinen kuin entinen Tanskan maalivahti Peter Schmeichel. Jotain samaa niissä on.
Hän puhuu siis erinomaisesti tanskaa.Selostaja varmaankin lausuu Højlundin nimen aivan oikein, mutta ei se hyvältä kuulosta. Kuulostaa, kuin selostaja tukehtuisi tai oksentaisi.
Keksin kaiken ihan itse.Keksitkö ihan itse?
P.S. tä on mielestäni tylsä peli.
Jossakin toisessa pelissä tuosta olisi tullut puolenkymmentä keltaista.Missä keltainen??!