Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 200 632
  • 8 764

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Siis eiks toi Itävallan 2-3 just hylätty. Kävin ulkona ja 2-3 kuitenkin taululla.

2-4 hylättiin koska selvä paitsio. Oli kyllä etukulma yhtä auki kun mulla aikanaan höntsäjääkiekossa maalissa
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Ranska on paskin ennakkosuosikki vähään aikaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vielä viisi minuuttia tätä pallottelua jäljellä. Tyytyykö Ranska tasapeliin vai tekeekö Olli sen maalinsa?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vittu tää on kanssa yks jalkapallon syöpä kun aikaa pelataan noin
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Weghorst lienee turnauksen tehokkaimpia peliaikaan suhteutettuna, ansaitsisi ehkä enemmänkin minuutteja, vaikka nykyinen rooli vaikuttaisi sopivan aika hyvin.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Itävalta tällä hetkellä kiinni lohkovoitossa. Se on aika hurjaa, kun katsoo kenen kanssa lohkossa ovat olleet. No paljon peliä vielä jäljellä. Kumpaakin.
Itävaltaa pidettiin mustana hevosena ennen kisoja, itse vähän naureskelin, että vähän turhaa hehkuttelua. No enää ei tartte juurikaan naureskella tämän asian tiimoilta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Juuri tällaisten pelien takia en harrasta vedonlyöntiä. Ranskan piti ainakin paperilla olla ylivoimainen ennakkosuosikki, mutta tuolla se vaan nyhjää tasapeliä tasapelin perään.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itävaltaa pidettiin mustana hevosena ennen kisoja, itse vähän naureskelin, että vähän turhaa hehkuttelua. No enää ei tartte juurikaan naureskella tämän asian tiimoilta.
Ns asiantuntijapiireissä tämä oli tosiaan tiedossa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Aika paljon tuolla pidetään kiinni pelaajasta yhdellä tai kahdella kädellä
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Itävaltaa pidettiin mustana hevosena ennen kisoja, itse vähän naureskelin, että vähän turhaa hehkuttelua. No enää ei tartte juurikaan naureskella tämän asian tiimoilta.
Joo ihan samalla tavalla itsellä käynyt. Mutta tyylikäs voitto tänään ja lohkovoitto.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Juuri tällaisten pelien takia en harrasta vedonlyöntiä. Ranskan piti ainakin paperilla olla ylivoimainen ennakkosuosikki, mutta tuolla se vaan nyhjää tasapeliä tasapelin perään.
Jokaiseen Ranskan peliin olen vetoa lyönyt ja jokainen väärin mennyt. Jokaisessa vedossa ainoa väärin mennyt on ollut juuri Ranskan peli.

Seppo Rätyä mukaillakseni Ranska on paska maa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös