Tulostaulu näyttää vielä 2-2 mun telkkarissa.
Sama juttu täällä. Vasta nyt tuon paitsiomaalin jälkeen päivittyi oikeaksi. Grafiikoista vastaava ihminen taisi mennä sekaisin kumpi maali hyväksyttiin.
Tulostaulu näyttää vielä 2-2 mun telkkarissa.
Lisäksi OG:lta on ryöstetty se toinen maali. Ainakaan grafiikoissa ei ollut merkattu maalipörssin johtajalle tuota.Jep, ja sitten hylätyn paitsiomaalin jälkeen vaihdetaan 3-2 tulokseksi. Hämmentävää.
Alusta asti lukenut Schmid tekijäksi, ette vaan osaa lukea!!Lisäksi OG:lta on ryöstetty se toinen maali. Ainakaan grafiikoissa ei ollut merkattu maalipörssin johtajalle tuota.
Laskivat kai että olisi mennyt ilmankin, oli vaikea sanoa siitä uusinnasta olisiko osunut tolppaan vai eiLisäksi OG:lta on ryöstetty se toinen maali. Ainakaan grafiikoissa ei ollut merkattu maalipörssin johtajalle tuota.
Reilu tunti enää, koita pysyä housuissasi.Ja illalla vielä Southgaten ilotulitus futista tarjolla.. Ai että mikä ilta!
Sama. Lisäajan kolmannellatoista minuutilla.Hollanti kaivaa tasoituksen vielä. Sellainen fiilis.
Jos haluu hupia niin hyvänä juomapelinö shotti aina kun Pickford avaa pitkällä epäonnistuneesti. Ehkä se tekisi pelin seuraamisesta vähemmän tuskallista.Ja illalla vielä Southgaten ilotulitus futista tarjolla.. Ai että mikä ilta!
Saati Kottila.Gullit olisi tehnyt.
Niinpä. Ajattelepa että joku joukkue saattaa istua jo lentokoneessa kotimatkalla ja sitten laskelmat tulevat valmiiksi ja pitäisikin jatkaa pelejä.Tää parhaat kolmoset systeemi on ihan hölmö kun ei ole mitään hajua kuka on parhaita kolmosia ja kuka ei.
Englanti voittaa 4-0.Ja illalla vielä Southgaten ilotulitus futista tarjolla.. Ai että mikä ilta!
Ei kun 2-4 hylättiin.Siis eiks toi Itävallan 2-3 just hylätty? Kävin ulkona ja se 2-3 kuitenkin taululla.
Siis eiks toi Itävallan 2-3 just hylätty. Kävin ulkona ja 2-3 kuitenkin taululla.
Eikös Itävallassa ollut tuon niminen paikkakunta? Mikä lie FC Fucking onkaan?Selostajan mukaan joku näistä pelaa Saudeissa Al Eti Fucking -joukkueessa.
Ei kun 2-4 hylättiin.
Ookkei, no sitten. Tänx2-4 hylättiin koska selvä paitsio. Oli kyllä etukulma yhtä auki kun mulla aikanaan höntsäjääkiekossa maalissa
Ei kannata paljoa lähteä ruudun äärestä. 2-3 hyväksyttiin, 2-4 hylättiin.Siis eiks toi Itävallan 2-3 just hylätty? Kävin ulkona ja se 2-3 kuitenkin taululla.