Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 524 304
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Miettikää, että Suomi sai vaivoin tasurin tätä Skotlantia vastaan ja pari päivää sen jälkeen julkaistaan Riven jatkosopimus.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Et olekaan, enkä näin väittänytkään eli sinällään oudohko vastaus. Tykkään yleisesti nostaa hyviä juttuja esiin tai korjailla muiden virheitä, sen takia lainailen.
Siis. Lainasit kahta omaa viestiäsi tuossa aiemmin, johon sitten norjalaistaustainen kirjoittaja FASlapsi otti kantaa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Et olekaan, enkä näin väittänytkään eli sinällään oudohko vastaus. Tykkään yleisesti nostaa hyviä juttuja esiin tai korjailla muiden virheitä, sen takia lainailen.
Aa, luin sitten väärin, olin lukevinani että kysyit tuolla että saa kai täällä vastata viesteihin, enkä minä ole sinua määrännyt olemaan vastaamatta, joten siksi vastasin noin hirvittävän oudosti.

Nostele vain omia juttujasi ja korjaa omia virheitäsi, kunhan et sitä virhettä tee että alat itsellesi näsäviisastelemaan, siitä syntyisi ikiliikkuja ja musta aukko.

Alejandro

Jäsen
Miettikää, että Suomi sai vaivoin tasurin tätä Skotlantia vastaan ja pari päivää sen jälkeen julkaistaan Riven jatkosopimus.
No toisaalta Skotlanti pelaa näissä kisoissa. Toisin kuin vaikka Ruotsi. Ja tietysti Suomi. Saksa on ollut hurjana tänään, joten varmaan joku kovempikin maa voisi olla Saksan kotkan kynsissä.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Onpa rumat peliasut skoteilla.. Tai ainakaan noista ei skotit tule mieleen

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kiVA HUOMATA ETTÄ fASUKIN ALKAA HERÄILEE SAUNAN JÄLKEEN.
Minä olen yhä saunassa, toin tänne vanhan Pentiumini ja kytkin Saunalahden modeemin kiukaaseen, hyvin pelittää! Enää 6 tuntia niin saan imutettua Napsterista Scooterin How Much is the Fishin uuden remix-version!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Siitä lähtee Skotlannin nousu! Voittoon saakka!

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Rudiger antaa vähän tasoitusta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy