Siis. Lainasit kahta omaa viestiäsi tuossa aiemmin, johon sitten norjalaistaustainen kirjoittaja FASlapsi otti kantaa.Et olekaan, enkä näin väittänytkään eli sinällään oudohko vastaus. Tykkään yleisesti nostaa hyviä juttuja esiin tai korjailla muiden virheitä, sen takia lainailen.
Siis hetkinen, mikä oli tämän viestin pointti? Kerro tarkemmin, tästä ei selvää saa.Siis. Lainasit kahta omaa viestiäsi tuossa aiemmin, johon sitten norjalaistaustainen kirjoittaja FASlapsi otti kantaa.
Ei vaan humalassa.Miksi yleisö buuaa kun tuomari tekee oikean tuomion? Ovatko saksalaiset juntteja?
Aa, luin sitten väärin, olin lukevinani että kysyit tuolla että saa kai täällä vastata viesteihin, enkä minä ole sinua määrännyt olemaan vastaamatta, joten siksi vastasin noin hirvittävän oudosti.Et olekaan, enkä näin väittänytkään eli sinällään oudohko vastaus. Tykkään yleisesti nostaa hyviä juttuja esiin tai korjailla muiden virheitä, sen takia lainailen.
No toisaalta Skotlanti pelaa näissä kisoissa. Toisin kuin vaikka Ruotsi. Ja tietysti Suomi. Saksa on ollut hurjana tänään, joten varmaan joku kovempikin maa voisi olla Saksan kotkan kynsissä.Miettikää, että Suomi sai vaivoin tasurin tätä Skotlantia vastaan ja pari päivää sen jälkeen julkaistaan Riven jatkosopimus.
kiVA HUOMATA ETTÄ fASUKIN ALKAA HERÄILEE SAUNAN JÄLKEEN.En tiennytkään että täällä on yli 100-vuotiaitakin kirjoittajia!
Oli ensimmäinen kommentti itseltäkin kun nuo näin.Onpa rumat peliasut skoteilla.. Tai ainakaan noista ei skotit tule mieleen
Pinkit kiltit päälle seuraavaan matsiin!Onpa rumat peliasut skoteilla.. Tai ainakaan noista ei skotit tule mieleen
Parempi kun ei aleta porukalla miettimään tämmöisiä. Kesä, jalkapallon arvokisat ja kaikkee ihanaa.Miettikää, että Suomi sai vaivoin tasurin tätä Skotlantia vastaan ja pari päivää sen jälkeen julkaistaan Riven jatkosopimus.
Minä olen yhä saunassa, toin tänne vanhan Pentiumini ja kytkin Saunalahden modeemin kiukaaseen, hyvin pelittää! Enää 6 tuntia niin saan imutettua Napsterista Scooterin How Much is the Fishin uuden remix-version!kiVA HUOMATA ETTÄ fASUKIN ALKAA HERÄILEE SAUNAN JÄLKEEN.
Kerrottakoot siis että nuo viestini eivät virheitä sisältäneet.korjaa omia virheitäsi
Siel ois katsomossa sulle kelpaavat?Onpa rumat peliasut skoteilla.. Tai ainakaan noista ei skotit tule mieleen