Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 308 375
  • 13 218

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kaunista, kaunista! Täydellistä dominointia.

Tätä on odotettu.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Paitsiohan se
 

Alejandro

Jäsen
Yllätyn joka kerta siitä, että Müller on minua vain vuoden vanhempi. Minä oli kymmenen vuotta sitten siloposkinen nuori opiskelija, kun hän oli voittamassa maailmanmestaruutta. Ja mies ei näytä vanhenneen vuottakaan.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Lucke maalipörssin johtoon!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kai sitä saa vastata viesteihin?
En kai mä oo määrännyt mitään? Normaalimpaa on vastata toisille kirjoittajille kuin itselleen, mutta täällä on monta junaa johon mahtuu kaikenlaista viheltäjää ja kaikki kukat saa kukkia!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No no no... Nuori poika se on. Oon ollu jo koulussa jo tokalla luokalla kun Müller on vääntänyt elämänsä ekat paskat
En tiennytkään että täällä on yli 100-vuotiaitakin kirjoittajia!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onko kiltit saaneet kolme kertaa pallon vihun penaltipoksiin?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Taisi skotit olla liian vähän aikaa leirillä ennen turnausta. Ei ole kerennyt hitsautua. Toisaalta siinä joutuu sitten haistelemaan kaasuja hitsatessaan.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En kai mä oo määrännyt mitään? Normaalimpaa on vastata toisille kirjoittajille kuin itselleen, mutta täällä on monta junaa johon mahtuu kaikenlaista viheltäjää ja kaikki kukat saa kukkia!
Et olekaan, enkä näin väittänytkään eli sinällään oudohko vastaus. Tykkään yleisesti nostaa hyviä juttuja esiin tai korjailla muiden virheitä, sen takia lainailen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Aijh, Emrekin pelaa vielä, entinen Liverpool legenda!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on kunnollista. On tätä odotettukin monta vuotta, että Die Mannschaft herää koomasta.
Onko tämä joku Schumacherin vähemmän käytetty lempinimi? Itse en ainakaan tuollaista ole ennen kuullut. Mutta oli miten oli, tämä on ehdottomasti hyvä uutinen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös