Vanha kurttunaama tulossa kentälle.
En kai mä oo määrännyt mitään? Normaalimpaa on vastata toisille kirjoittajille kuin itselleen, mutta täällä on monta junaa johon mahtuu kaikenlaista viheltäjää ja kaikki kukat saa kukkia!Kai sitä saa vastata viesteihin?
En tiennytkään että täällä on yli 100-vuotiaitakin kirjoittajia!No no no... Nuori poika se on. Oon ollu jo koulussa jo tokalla luokalla kun Müller on vääntänyt elämänsä ekat paskat
Hämmennyin myös joissain kisoissa, kun tajusin hänen olevan mua vuotta nuorempi.Yllätyn joka kerta siitä, että Müller on minua vain vuoden vanhempi. Minä oli kymmenen vuotta sitten siloposkinen nuori opiskelija, kun hän oli voittamassa maailmanmestaruutta. Ja mies ei näytä vanhenneen vuottakaan.
Et olekaan, enkä näin väittänytkään eli sinällään oudohko vastaus. Tykkään yleisesti nostaa hyviä juttuja esiin tai korjailla muiden virheitä, sen takia lainailen.En kai mä oo määrännyt mitään? Normaalimpaa on vastata toisille kirjoittajille kuin itselleen, mutta täällä on monta junaa johon mahtuu kaikenlaista viheltäjää ja kaikki kukat saa kukkia!
Onko tämä joku Schumacherin vähemmän käytetty lempinimi? Itse en ainakaan tuollaista ole ennen kuullut. Mutta oli miten oli, tämä on ehdottomasti hyvä uutinen!Nyt on kunnollista. On tätä odotettukin monta vuotta, että Die Mannschaft herää koomasta.
Melko löyhillä perusteilla pääsee mielestäsi legendaksi Liverpoolissa, niin hieno seura kuin se onkin.Aijh, Emrekin pelaa vielä, entinen Liverpool legenda!!