Mulle kelpaa paskempikin.Nyt pitäis olla hyvää espanjalaista viiniä.
Mulle kelpaa paskempikin.Nyt pitäis olla hyvää espanjalaista viiniä.
Muistithan kerätä paskat siihen lidlin pussiin?Valitettavan heikolta näyttää Italia nyt. Espanja pitää palloa yhtä kivasti kuin minä erästä koiraa.
Totti vai Pirlo, varmaan molempi parempiTotti ois kans KOVA. Mulla on sen As Roman paita.
Calafiori näyttää muuten siltä kun yrttäisi pienessä pöhnässä näpytellä puhelimella Valavuori.Ei kuitenkaan Valavuori?
En muista olenko koskaan nähnyt näin avutonta Italiaa.
En mä ala koirien paskaa keräilemään niin kauan kuin olen muistipankkiini kerännyt paskaa Kärppien otteista.Muistithan kerätä paskat siihen lidlin pussiin?
Juon olutta ja väkevämpiä juomia ja käy miten käy niin olen sitä mieltä, että pitihän tämä arvata.Käyn hakemassa lisää sahtia ja kaljaa, ei tässä maalela tule kuitenkaa enää.
Puuta koputtaen.
Mulla on suomalaista Batterya.Mulle kelpaa paskempikin.
Oon aina tykännyt Pippo inzaghista sen jälkeen kun junnuna valmentajat sanoi mulle että "Sulla ei oo jalkoja, fysiikkaa tai tekniikkaa mutta silti teet maaleja ja aina oikeassa paikassa"Inzaghi tekis ne puuttuvat maalit
Useinhan lisäajalla tapahtuu enemmän ku koko loppupelissä.Ei tästä matsista nyt hirveästi jää Spallettin pelaajille kerrottavaa jälkipolville. Elleivät keksi jotain mullistavaa vikalla kaksikymppisellä.
Mulla on ruotsalaista. Tai suomalaista, mutta Ruotsiin viety, ja hinnasta hävinnyt 70%.Mulla on suomalaista Batterya.
Sama kyllä. En vain myönnä ettei luulla köyhäksi.Mulla on ruotsalaista. Tai suomalaista, mutta Ruotsiin viety, ja hinnasta hävinnyt 70%.
On.Onko Italia oikeesti näin heikko vai onks Espanja vaan niin paljon parempi?
Perustele.
Ehkä vähän molempia mutta luulen, että Espanja on oikeasti vain ihan vitun hyvä tällä hetkellä.Onko Italia oikeesti näin heikko vai onks Espanja vaan niin paljon parempi?
Älä sinä ala minua komentelemaan, poju.Perustele.
Perustele.
Hyvin opittu tavoille, pienet golffiläpyt tähänPerustele.
Nyt misgenderoit minut. Cancel ja soitto pomolle.Älä sinä ala minua komentelemaan, poju.
Mikä juttu tää on? Tuntuu pahalta kun en ymmärrä sisäpiirivitsiä!
Olette nopea oppimaan ;)Perustele.
Williams ehdottomasti. Uskon, että Nurmela olisi kanssani samaa mieltä.Espanjalta vaikeaa näin kollektiivisen esityksen jälkeen vaikeaa nimetä parasta, mutta olen tykännyt tänään kovasti Cucurellan otteista! Hän on pelannut hyvin.