repalefarkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- per aspera ad astra
Älä sinä ala minua komentelemaan, poju.Perustele.
Älä sinä ala minua komentelemaan, poju.Perustele.
Perustele.
Hyvin opittu tavoille, pienet golffiläpyt tähänPerustele.
Nyt misgenderoit minut. Cancel ja soitto pomolle.Älä sinä ala minua komentelemaan, poju.
Mikä juttu tää on? Tuntuu pahalta kun en ymmärrä sisäpiirivitsiä!
Olette nopea oppimaan ;)Perustele.
Williams ehdottomasti. Uskon, että Nurmela olisi kanssani samaa mieltä.Espanjalta vaikeaa näin kollektiivisen esityksen jälkeen vaikeaa nimetä parasta, mutta olen tykännyt tänään kovasti Cucurellan otteista! Hän on pelannut hyvin.
Tietenkään kukaan ei ole yhtä hyvä, kuin Rodri, joka on maailman paras pelipaikallaan, mutta kyllä Zubimendi on enemmänkuin "laatu" paikkaaja, jos keskikentälle tarvitsee jonknu tulla. 'Aika' monessa joukkueessa Zubimendi olis avauksen mies ja aika moni koutsi voi kuvitella Zubimendin tasoisen pelurin penkkipelaajaksi, vain märissä päiväunissaan. Espanjan joukkueen laatu on on priimaa.Zubimendi ei todellakaan ole yhtä hyvä futaaja kuin Rodri. Menetys olisi ollut siis iso. Rodri kuitenkin on jatkanut, joten tokkopa Espanjalla on huolta.
Twitteri olisi tulessa jos tietäisi tästäNyt misgenderoit minut. Cancel ja soitto pomolle.
Niinhän mä kirjotin. Mutta ei sillä ole mitään merkitystä Ruizin tai Pedrin kanssa. Ne hommat jätettäisiin Zubimendille. Mutta on Rodri Espanjan tärkein yksittäinen palanen.Zubimendi ei todellakaan ole yhtä hyvä futaaja kuin Rodri. Menetys olisi ollut siis iso. Rodri kuitenkin on jatkanut, joten tokkopa Espanjalla on huolta.
Italialla ei, koska se on tottunut muutenkin vain puolustamaan.Espanjalla vähän maalinteko-ongelmaa.
Saapa nähdä. Nurmela ymmärtää itse jalkapallon pelaamisesta hyvin paljon, enemmän kuin minä, mutta itse pelaajista tai joukkueiden taktiikoista on hieman kuistilla.Williams ehdottomasti. Uskon, että Nurmela olisi kanssani samaa mieltä.
Italialla sitä ongelmaa on paljon enemmän.Espanjalla vähän maalinteko-ongelmaa.
Mun mielestä sä oot väärässäEi se mitään. Kyllä mielipideasioissakin saa olla väärässä.
Italia vain puollusttaa.Italialla sitä ongelmaa on paljon enemmän.
No jaa, Espanjalla maalinteko-ongelma, vaikea sanoa Italista kun eivät ole päässyt edes niihinItalialla sitä ongelmaa on paljon enemmän.
Mitenniin ei voi? Tästä suivaantuneena korostan sitä NYT.Seuraavan maalin merkitystä ei voi korostaa
No joo mutta eihän ne edes pääse yrittämään. Eli ongelma on jossain muualla.Italialla sitä ongelmaa on paljon enemmän.
Voi ehkä jopa voittaa pelin tai sitten ei, korostaisin näinSeuraavan maalin merkitystä ei voi korostaa