hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Top2 - Silmäkarkit.Jotkut meidät jäivät jumittamaan Cannavaroon ja Maldiniin…
Top2 - Silmäkarkit.Jotkut meidät jäivät jumittamaan Cannavaroon ja Maldiniin…
Oikein, en tuollaisten rottien ulosteita keräisi itsekäänEi mitään hajua, en ole yhtään koira-asiantuntija. Taisi olla jokin spanieli.
Ihanaa kun ovat jättäneet AMSR-futiksen. Seuraavaksi viimeisetkin autonomiat voisi jättää sen härkiin sekaantumisen.Ihanaa kun espanjalaiset jättäneet filmaamisen vähemmälle vaan ovat helvetin härkätaistelijoita.
Siinä saa italialaiset keskittyä inisemiseen.
Joo kyllähän tässä muutama ihan mukava avojään pommi on ollut.Kuvittelenko vai onko näissä peleissä ollut aika paljon ihan sellaisia lätkätaklauksia?
Minulle taas iski Gattuso. Siinä ei filmattu muuta kuin kovaa italialaista jalkapallomatsia.Jotkut meistä jäivät jumittamaan Cannavaroon ja Maldiniin…
Tällä hetkellä kun katsoo peliä, niin heikkoja lenkkejä ei tunnut löytyvän. Moratan pitää olla se kliininen, mitä on ollut Espanjan paidassa. Unai Simon, ehkä se kysymysmerkki jollain tasolla.Vakuuttava on Espanja. Kroatiaa vastaan toinen puolisko oli heiltä heikompi (osin todennäköisesti johtuen siitä, että johtivat 3–0), mutta ensimmäiset puoli tuntia näyttänyt potentiaaliselta finalistilta. Mutta riittääkö viimeistelytaito sitten lopulta kuitenkaan pudotuspeleissä, vaikka Kroatiaa vastaan olivatkin tehokkaita, eikä maalinteko esim. karsinnoissa ollut ongelma.
Williams ollut pelipäällä.
Omaan silmään kyllä ehdottomasti näiden kisojen paras joukkue tähän mennessä. En osaa siitä Kroatia-pelin tokasta puoliajastakaan hirveästi miinusta antaa, kun tosiaan siinä tilanteessa pystyttiin vähän säästelemäänkin hallitusti.Vakuuttava on Espanja. Kroatiaa vastaan toinen puolisko oli heiltä heikompi (osin todennäköisesti johtuen siitä, että johtivat 3–0), mutta ensimmäiset puoli tuntia näyttänyt potentiaaliselta finalistilta. Mutta riittääkö viimeistelytaito sitten lopulta kuitenkaan pudotuspeleissä, vaikka Kroatiaa vastaan olivatkin tehokkaita, eikä maalinteko esim. karsinnoissa ollut ongelma.
Williams ollut pelipäällä.
Portugalista löytyy pahimmat kierijät nykyään, johtunee siitä että ovat lähimpänä etelä-amerikan pioneerejäIhanaa kun ovat jättäneet AMSR-futiksen. Seuraavaksi viimeisetkin autonomiat voisi jättää sen härkiin sekaantumisen.
Utalialaiset eiväy myöskään ole kieriskelleet enää 20 vuoteen.
Eikä ne filmannut joihin Gattuso törmäs, niitä sattu oikeesti.Minulle taas iski Gattuso. Siinä ei filmattu muuta kuin kovaa italialaista jalkapallomatsia.
Mun mielestä ei ooEspanja heittämällä kisojen viihdyttävin joukkue.
Voitko perustella?Mun mielestä ei oo
Mikä juttu tää on? Tuntuu pahalta kun en ymmärrä sisäpiirivitsiä!Voitko perustella?