Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 199 213
  • 8 762

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Fernando Torres ratkaisi itselleen 2012 EM-kisojen maalipörssin voiton tuolla syötöllä Juan Matalle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
2012 finaalin kattelin intissä. Samassa tv-tuvassa oli mun lisäks 1 toinen tyyppi jonka kanssa sitä kateltiin.

Ei ollu wörtti-finaali kattoa. Seuraavana aamuna väsytti.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
En ole kattonut brackettia, että onko mahdollista edes, mutta kyllä, se tulee olemaan Saksa-Espanja finaali.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
2012 kattelin finaalin kumppanin kanssa, joka oli Espanjan puolella. Pelin jälkeen lämmitin saunan ja saatoin juoda pienet seitinohuet. Yksin.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Onkohan lädit kateellisia Espanjan pelaajille, ku ne saa mennä vauhdilla ja viihdyttävästi, mut itse joutuvat bussiin.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
2012 finaalin kattelin intissä. Samassa tv-tuvassa oli mun lisäks 1 toinen tyyppi jonka kanssa sitä kateltiin.

Ei ollu wörtti-finaali kattoa. Seuraavana aamuna väsytti.
Itse katselin 2011 lätkän MM-kisojen ilmaveivit intissä ja seuraavana aamuna lähdettiin Rovalle viikon leirille. vitutti silloin ja ei ole kyllä aika kullanut muistoja, vituttaa vieläkin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös