Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Fernando Torres ratkaisi itselleen 2012 EM-kisojen maalipörssin voiton tuolla syötöllä Juan Matalle.
Perustele?Täällä vaan heitellään mutulla, eikä perustella ollenkaan vertaisarvioituja perusteluita käyttäen.
Tyypillistä Jatkoaikaa.
Tää dumari voisi tulla vielä uniin viikonkin kuluttua matsista.Mulla tulee tosta mieleen kummituseläin
Kuulostaa tyhmältä.Puoliaika, slangisana ainakin omassa futispiirissäni.
Pitää paikkaansa, sillä Toni Koskelan kanssa löytyy häneltä samat geenit.Muuli-Åstenin serkku muuten studiossa, jos ei ole yleistä tietoa.
Oli sellainen tuomari, että jos hetken olit eri mieltä niin Collinan katse ja elehdintä saivat sinut ymmärtämään, että niinhän se on, olen pahoillani, en heti ymmärtänyt.Tää dumari voisi tulla vielä uniin viikonkin kuluttua matsista.
Itse katselin 2011 lätkän MM-kisojen ilmaveivit intissä ja seuraavana aamuna lähdettiin Rovalle viikon leirille. vitutti silloin ja ei ole kyllä aika kullanut muistoja, vituttaa vieläkin2012 finaalin kattelin intissä. Samassa tv-tuvassa oli mun lisäks 1 toinen tyyppi jonka kanssa sitä kateltiin.
Ei ollu wörtti-finaali kattoa. Seuraavana aamuna väsytti.
Mielestäni hienoa katujen slangikulttuuria. Toki ihmiset kukkivat eri tavalla, ja ymmärrän jos jotain ärsyttää. Voipi olla tulevaisuuden jalkapallon muotisana kuten esimerkiksi "jalankevennys" on nykyisin.Kuulostaa tyhmältä.
Onko nää jotain Peltosen suojatteja?Heti möyritään nurmikolla.
Kohta se juoksee kentällä täyttä päätä.Älä nyt Rod rigo sitä polveasi.
Hah. Jos olit Vekaralla intissä, niin ollaan ehkä oltu samassa patterissa. Ehkä. Jos olit siis alikkina.Itse katselin 2011 lätkän MM-kisojen ilmaveivit intissä ja seuraavana aamuna lähdettiin Rovalle viikon leirille. vitutti silloin ja ei ole kyllä aika kullanut muistoja, vituttaa vieläkin