Vähän kuin Saksan kakkospaita.Jalkapallo on outo laki, joskus paidasta ei voi päätellä maata. Vähän jos Suomi alkaisi pelata MM-lätkää pinkissä paidassa.
Puolari on se joka laittaa isosta rullasta lankaa alalankapuolalle.Puolari, ne helvetin puolalaiset
Siis tarkoitin, että minulla ei ole sinistä paitaa päällä.Ois kieltämättä outoa jos pelaisivat ilman paitaa.
En.Voitko perustella miksi saan?
Ei viisaille tarvitsisi perustella mitään.Täällä vaan heitellään mutulla, eikä perustella ollenkaan vertaisarvioituja perusteluita käyttäen.
Tyypillistä Jatkoaikaa.
Maali ihan kummalle tahansa terävöittäisi kyllä tätä pall-ottelua pari napsua.Espanja näyttäisi olevan hyvässä vireessä. Toivottavasti saavat maalin nopeasti, saadaan peli auki ja nähdään mitä Italialla on tarjota.
Mulla tulee tosta mieleen kummituseläinTuon näköinen mies kun tulee pimeällä sanomaan ”Anna rööki”, niin sehän annetaan vaikka ei olisikaan.
Puoliaika, slangisana ainakin omassa futispiirissäni.Anteeksi mikä?
Perustele?Täällä vaan heitellään mutulla, eikä perustella ollenkaan vertaisarvioituja perusteluita käyttäen.
Tyypillistä Jatkoaikaa.
Kuulostaa tyhmältä.Puoliaika, slangisana ainakin omassa futispiirissäni.
Pitää paikkaansa, sillä Toni Koskelan kanssa löytyy häneltä samat geenit.Muuli-Åstenin serkku muuten studiossa, jos ei ole yleistä tietoa.
Oli sellainen tuomari, että jos hetken olit eri mieltä niin Collinan katse ja elehdintä saivat sinut ymmärtämään, että niinhän se on, olen pahoillani, en heti ymmärtänyt.Tää dumari voisi tulla vielä uniin viikonkin kuluttua matsista.
Itse katselin 2011 lätkän MM-kisojen ilmaveivit intissä ja seuraavana aamuna lähdettiin Rovalle viikon leirille. vitutti silloin ja ei ole kyllä aika kullanut muistoja, vituttaa vieläkin2012 finaalin kattelin intissä. Samassa tv-tuvassa oli mun lisäks 1 toinen tyyppi jonka kanssa sitä kateltiin.
Ei ollu wörtti-finaali kattoa. Seuraavana aamuna väsytti.