Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 183 346
  • 8 198

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Voisin ostaa Ukrainan Zabarnyin pelipaidan ja cossata Vault 13 teemalla.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Millä lihaksilla ja osaamisella tuo Dovbyk voitti La Ligan maalipörssin? Jumalauta mikä köntys, louhikkokosketus ja aneeminen muutenkin. Luulin että olisi joku Ukrainan Haaland vaan ihan täyttä roskaa ainakin tässä pelissä. Jäätävä pettymys.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Millä lihaksilla ja osaamisella tuo Dovbyk voitti La Ligan maalipörssin? Jumalauta mikä köntys, louhikkokosketus ja aneeminen muutenkin. Luulin että olisi joku Ukrainan Haaland vaan ihan täyttä roskaa ainakin tässä pelissä. Jäätävä pettymys.
Tänään ei ollut mono syönnillä
 

redpecka

Jäsen
Millä lihaksilla ja osaamisella tuo Dovbyk voitti La Ligan maalipörssin? Jumalauta mikä köntys, louhikkokosketus ja aneeminen muutenkin. Luulin että olisi joku Ukrainan Haaland vaan ihan täyttä roskaa ainakin tässä pelissä. Jäätävä pettymys.
Tänään koko Ukraina jäätävä pettymys. Toisaalta kyseenalaistan että mitähän minä olen odottanut. Joka tapauksessa Romania pelasi itsensä meikäläisen sydämeen just.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Tänään koko Ukraina jäätävä pettymys. Toisaalta kyseenalaistan että mitähän minä olen odottanut. Joka tapauksessa Romania pelasi itsensä meikäläisen sydämeen just.
On toki, paskaa säkää sekä väärä veskarivalinta, kun Lunin pelannut kuukausi sitten viimeksi. Romania lähti jyräämään niinkuin tuollaisella jengillä pitääkin. Silti noi Ukrainan yksilöt PITÄISI olla kovia, nyt ovat olleet ihan saatanan tossuja ja turhakkeita. Eiköhän Ukraina oo ulkona lohkojen jälkeen, julma peli mutta semmosta se on kun ei saisi olla paska.
 

Buster

Jäsen
Romaniassa tehtiin dokkari näihin kisoihin pääsystä ja myös samaan syssyyn tuosta heidän 90-luvun kultaisesta sukupolvestaan. Eli kisakiima oli siellä kohdallaan jo ennestään. Nyt taidetaan tehdä näistäkin kisoista vielä yksi mokoma.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Zidanen pilkku oli kyllä todella kylmäverinen. Täysillä yläkulmaan, siinä on sitten ihan sama mitä maalivahti tekee, mutta kiinni ei ota.

Toinen mikä tuosta klassikkopätkästä pitää todeta on Tapio Suomisen loistava selostus.
Sen sijaan silmään pisti ikävällä tavalla kyllä tuomarin koskemattomuuden rikkominen Zidanen pilkun jälkeen.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nuo 2000 kisat on itselleni todella merkitykselliset, ensimmäiset kisat mitä muistan katsoneeni ja totta kai kesämökillä ikivanhasta kuvaputkitöllöstä. Trezeguetin mestaruusmaali, Xavierin käsivirhe, Toldon kasvojen hautaaminen käsiin Ranskan tasoituksen jälkeen.. on kyllä muistoja tuosta turnauksesta jäänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös