Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 183 346
  • 8 198

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Kisoissa on ihan sama kuin kaikessa muussakin: nuoruuden fiilistä on tosi vaikea toistaa. Oma kisaurani alkoi 1994 ja esim juuri noiden 2000 kisojen aikaan olin 17v ja ihan varmasti jokainen minuutti tuli katsottua mitä televisiosta näytettiin. Aikuisena on kaikenlaista jarrua mukana, työt täytyy hoitaa, lapset ruokkia ja vaimokaan ei ymmärrä. Toki tässä on voinut vähän aika kullata muistoja, mutta kyllä lapsena nämä kesät hengitettiin kisoja ja sitä upeaa fiilistä minkä ne luovat. Pystyn tuosta fiiliksestä edelleen saamaan kulmasta kiinni, mutta ei se enää minua kokonaan syövereihinsä finaalin päätösvohellykseen saakka kiedo. Ollapa uudelleen ja elääpä uudelleen 11 vuotiaana 94 finaali tai siitä pari vuotta myöhemmin em-finaali. Tai hitto kun olisi edes tallessa ne ruutuvihkot joita useammista kisoista täyttelin.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
En pahemmin Belgiasta tykkää tai KDB:stä henkilönä, mutta onhan se sellainen taituri että pakko arvostaa.

Ja Lukaku on aika hauska kaveri.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kestipä kauan oma Romanian ihastelu, melkee kerkesi alkaa päivän toinen peli.
Voi kai sitä vieläkin katsoa Romanian otteita hyvällä mielellä, täytyy osata erottaa täysin typerät fanit vain joukkueesta. Näin minäkin olen tehnyt Huuhkajien kohdalla.

Jaahas, Lukakulle ei maistu. Jatkaa siis MM-kisojen Kroatia-ottelun otteitaan. :D
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Etukäteen veikkailin että Ukraina veisi tämän lohkon ja Belgia olisi floppi. Olenko Valavuori?
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
On se Lukaku kyllä nopee tuollaiseksi tankiksi, en ajatellut että kerkeäisi ollenkaan tuohon palloon mutta sai touchin ainakin
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös