Jos nyt vähän vakavammin, niin olihan tuossa vasemmalla Man City suosikkijoukkueena monta vuotta, vaikka ei olekaan tullut keskusteluihin osallistuttua. Vuodelta 2010 löytyi yksi kirjoitettu viesti kausiketjuun. Nykyään ei herätä niin paljon tunteita, että tulisi enää listattua. Ei sitä silloin nuorena kloppina tuoksunut veriraha ja muovi nenään, vaan enemmän ajatus oli se, että United on perseestä ja minä alan kannattamaan jotain muuta. Gloryhunter? Toki, tapahtui omistajanvaihdoksen jälkeen. Joukkueiden fanijakaumista päätellen en ole kuitenkaan ainoa, niin ei suurta tarvetta puolustella. Fanittaminen on muutenkin niin irrationaalista touhua, että vaikea alkaa ketään kritisoimaan väärin kannattamisesta - antaa ihmisten nauttia asioista. Aika paljon olen tästäkin kuullut mm. Poolin ja Chelsean faneilta, että vitun gh. Aiheuttaa yleensä sellaisen sympaattisen hymyn. Pata kattilaa soimaa? Se on aina hauskaa kuunnella, kun joku Real-fani pyrkii selittämään mustaa valkoiseksi kertomalla ettei johdu kannattaminen menestyksestä.
Sukupolvikysymys. Manchester City on junnuille aina huipulla ollut suurseura, siinä missä nämä muutkin "oikein" rahansa hankkivat. Ei herätä seura niin paljon kritiikkiä, mitä nuorempiin mennään. Vanhemmille näyttäytyy organisaatio enemmän sitten tuollaisena pyrkyrinä. Sitä on oikeastaan ensimmäistä kertaa itse nyt vähän samassa tilanteessa tuon Newcastlen kanssa, katsellaan olenko täällä nauttimassa otteluseurannassa heidän sulamisistaan muutaman vuoden päästä.
Näin muuten on kyllä tullut Cityn suhteen kaikki mahdolliset vittuilut ja kuitit otettua vastaan. Ei siinä mitään, ihan luonnollista ettei moni tykkää. Eikö se vain kuitenkin lisää viihdebisneksen arvoa, kun siellä on näitä limaisia ökyjä joita rakastaa vihata?