Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 284 271
  • 123 818

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Fordél

Jäsen
Vihdoinkin kun Keitalla on alkanut sujua, jo ratkenneessa matsissa Pogba vetää täysin turhan niitin ja saikku varmaan taas kutsuu. Kyllä koetellaan Keitaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Fanipoika fanipoikailee. Ronaldon hankinta on ollut ManU:n turmio. Sekoitti hyvin toimineen joukkueen täysin. Ole tulee maksamaan siitä, että peluuttaa tätä diivaa väkisin.

No älä nyt pikkupoika lässytä siellä. Sinähän se fanipoika olet ja mä vaan kerron sulle faktat. Manun hyökkäykseen tämä ottelu ei ole kaatunut, tämä on ihan puhdas fakta. Piste. Sun hehkuttaman Olen upea pelitapa vaan näyttää nyt todellisuuden.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Todella perseestä, että Pogban piti viedä Keita pois pelistä. Samaa sarjaa Baillyn kanssa: loukkaantumisia ei tarvitsisi enää ikinä yhtäkään. Sääliksi käy.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä olisin kyllä ottanut CR7:n pois kentältä, ennen kuin se tekee sen itse.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tais @Lertin ManUn kausiketjun nimeäminen mennä hieman harakoille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Harmittaa Keitan puolesta. Todella vahvaa tekemistä edelliset pelit ja sitten käy näin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34

Barney

Jäsen
Fanipoika fanipoikailee. Ronaldon hankinta on ollut ManU:n turmio. Sekoitti hyvin toimineen joukkueen täysin. Ole tulee maksamaan siitä, että peluuttaa tätä diivaa väkisin.
Ronaldohan olisi erinomainen hankinta, jos muut pelaajat prässäisivät ja puolustaisivat hänen puolestaan. Hyökkäyspäässä ei tarvitse tehdä muuta kuin keskittää ja syöttää Ronaldolle. Kyllä Ronaldo sitten tekee yksin sen noin 70 maalia Valioliigassa, mikä vähintään tarvitaan menestymiseen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No älä nyt pikkupoika lässytä siellä. Sinähän se fanipoika olet ja mä vaan kerron sulle faktat. Manun hyökkäykseen tämä ottelu ei ole kaatunut, tämä on ihan puhdas fakta. Piste. Sun hehkuttaman Olen upea pelitapa vaan näyttää nyt todellisuuden.
Mee nyt nukkumaan jo. Laitan sut blokkiin jos jatkat tätä täysin sokeaa paskaa vielä yhdenkin viestin. Kyse oli siitä, mitä Ronaldo teki Curtisille ja miten Bruno taklasi napit edellä. Usko silloin kun olet väärässä. Olet sitä koko ajan, kun Rollea fanitat etkä tiedä esim. viime kaudesta yhtään mitään. Eli olet tietämätön ja väärässä. Se tästä osaltani. Piste.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kansainvaellus pois Old Traffordilta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pogballa syyslomareissu jo varattu niin haki vielä vapaat töistä.
Onneksi oli sentään uusi kampaus, niin voi ihailla itseään pukuhuoneen peilistä.
Vastenmielinen tapaus.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Paitamyynti ja Insta-seuraajien määrä kasvaa, sehän se on tärkeintä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mee nyt nukkumaan jo. Laitan sut blokkiin jos jatkat tätä täysin sokeaa paskaa vielä yhdenkin viestin. Kyse oli siitä, mitä Ronaldo teki Curtisille ja miten Bruno taklasi napit edellä. Usko silloin kun olet väärässä. Olet sitä koko ajan, kun Rollea fanitat etkä tiedä esim. viime kaudesta yhtään mitään. Eli olet tietämätön ja väärässä. Se tästä osaltani. Piste.

Sä voit laittaa blokkiin. Mulle aivan sama. Ensinnäkin, esität väitteen mikä ei pidä paikkaansa jonka jälkeen alat vittuilemaan etkä kestä sitä itse. Ja sitten vielä itket asiasta. Voi, voi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sä voit laittaa blokkiin. Mulle aivan sama. Ensinnäkin, esität väitteen mikä ei pidä paikkaansa jonka jälkeen alat vittuilemaan etkä kestä sitä itse. Ja sitten vielä itket asiasta. Voi, voi.
Kuka aloitti vittuilun "analyyseistä" käsitettyään lukemansa viestin? Nyt menet blokkiin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
ManU yhdeksän kierroksen jälkeen kuusi pistettä Cityä, seitsemän Liverpoolia ja kahdeksan pistettä Chelseaa perässä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Zidanen puhelin juuri nyt.
 

Liitteet

  • 4C05341E-83A2-4B67-907F-777D80B51147.jpeg
    4C05341E-83A2-4B67-907F-777D80B51147.jpeg
    70,3 KB · kertaa luettu: 122
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös