Höntti. Mä puhuin noista perseilyistä.Niin puhut ja minä puhun siitä, että hyökkäykseen tämä nimenomaan ei ole kaatunut. Kuinka puusilmä pitää olla kun joukkue päästänyt 5 maalia, niin syyttää joukkueen hyökkäystä, ettei tee maaleja.
Höntti. Mä puhuin noista perseilyistä.Niin puhut ja minä puhun siitä, että hyökkäykseen tämä nimenomaan ei ole kaatunut. Kuinka puusilmä pitää olla kun joukkue päästänyt 5 maalia, niin syyttää joukkueen hyökkäystä, ettei tee maaleja.
Ei ne toisaalta yhtään hyväksyttyä maaliakaan ole tehnyt, joten saa sitäkin osastoa syyttää.Niin puhut ja minä puhun siitä, että hyökkäykseen tämä nimenomaan ei ole kaatunut. Kuinka puusilmä pitää olla kun joukkue päästänyt 5 maalia, niin syyttää joukkueen hyökkäystä, ettei tee maaleja.
Höntti. Mä puhuin noista perseilyistä.
Ei ne toisaalta yhtään hyväksyttyä maaliakaan ole tehnyt, joten saa sitäkin osastoa syyttää.
Fanipoika fanipoikailee. Ronaldon hankinta on ollut ManU:n turmio. Sekoitti hyvin toimineen joukkueen täysin. Ole tulee maksamaan siitä, että peluuttaa tätä diivaa väkisin.Mitään niin vakavaa perseilyä ei ole sattunut. Kyllä se höntti täällä olet sinä. Jos Manu ei olisi päästänyt 0 maalia, niin tilanne olisi 1-0 Manulle Ronaldon tekemänä ja huonoimmillaankin 0-0.
Tais mennä jo.Keita on kohta taas sairastuvalla.