Tai olla toi.. Muutama tasuri tullut niin menee jo muistista.Se ei varmaan ollut tämä peli, koska tässä Suomi johtaa klipin aikana? Tuolla maalissa Rene Adler
Tai olla toi.. Muutama tasuri tullut niin menee jo muistista.Se ei varmaan ollut tämä peli, koska tässä Suomi johtaa klipin aikana? Tuolla maalissa Rene Adler
Oli itseasiassa varmaan tuo 2001 vieras tasapeli Saksassa, johon viittaat. Silloin oli Kahn maalissa, kuten oli 2-2 kotitasapelisså myös.Ai se olikin niin. Oliko kahn maalissa vieras 0-0 jossa litti dominoi miten halusi.
Saako pelikieltoa jos vastaa Kimmo Kapanen?
Viiniä. Arvaa, minkä maalaista.Mun pitää ottaa viskiä.
Onko kyseessä mestitsi vai Kimmo Kapanen?Raimo Häyrinen varmaan mielellään kertoisi.
Lutuuria, ne sano.Mä en kato tällasia karjalalippismatseja, vaan keskityn Burnleyn ja Fulhamin otteluihin.
Sanoisin, että Bosnia-Ukraina. Tässä pelissä, jos Ranska rupeaisi tosissaan pelaamaan, hirvittäisi, mutta BH:lla on mielestäni tilanteestaan huolimatta realistiset saumat ainakin tasapeliin.En tiiä kumpi jännittää enemmän, Bosnia - Ukraina vai tää peli
Oli itseasiassa varmaan tuo 2001 vieras tasapeli Saksassa, johon viittaat. Silloin oli Kahn maalissa, kuten oli 2-2 kotitasapelisså myös.
Mä otin mehua.
Muistan ainakin jonkun Hollantia vastaan pelatun matsin missä Ruud van Nistelrooyn niskassa roikuttiin kuin Pekka Saravo Rick Nashissa konsanaan ja Ruudi pisti pallon sitten etuyläpönttöön. Läheltä ylös. Oli varmaan sama peli.Miksi minulle tuli nyt mieleen joku Hollanti-Suomi -matsi, jolloin Tainiot ja Väyryset sun muut piti Hollantia aivan pilkkanaan pelin alussa, sieltä juostiin puolen kentän spurteilla ahdistelemaan Hollannin pallollista pelaajaa ja aivan saatananmoista raatamista ja tappelua, tolpat kolisi Hollannilla ja Suomi vei ihan miten tahtoi. Mutta sitten Suomi väsyi, ei enää spurttailtu eikä raadettu, Hollanti paino vähän kaasua ja voitti lopulta muistaakseni 4-0 tai jotain sinne päin.
Pärjääkö sillä siellä metsän laidassa. Eikö veli @MegaForce viski lämmittäisi paremmin
Oli oli, juuri tuolloin 2001 karsinnoissa. 2002 kisoissa sitten Kahn valittiin maailman parhaaksi.Eikös se ollut Kahn jonka taakse Forssell pisti palloja? Harmillisesti Saksa nousi vielä tasoihin, kyllä siellä minusta semmonen suloinen liuhuletti Saksan maalilla ihmetteli että miksi näin käy.
Onko missään vessamaailma-seurantaa?
Bubi on jo kuollut. Siis huuhkaja. Ei Wallenius.Bubi-huuhkaja palaa Stadionille, ohjaa Ranskan kulmapotkun maaliin ja kuolee. Runollinen päätös karsinnoille.