Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 277 091
  • 123 818

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt lyödään lyötyä. Mun mielestä ei ollut paitsio.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Paitsio :DDDDDDDDDDDDDD
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Joo Manun hyökkäykseenhän tää ottelu onkin kaatunut. Aika hyvää analyysia siellä.
Hyökkäämisestähän mä puhuinkin. Hyvää fanipoikalukutaitoa siellä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Hyökkäämisestähän mä puhuinkin. Hyvää fanipoikalukutaitoa siellä.

Niin puhut ja minä puhun siitä, että hyökkäykseen tämä nimenomaan ei ole kaatunut. Kuinka puusilmä pitää olla kun joukkue päästänyt 5 maalia, niin syyttää joukkueen hyökkäystä, ettei tee maaleja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Niin puhut ja minä puhun siitä, että hyökkäykseen tämä nimenomaan ei ole kaatunut. Kuinka puusilmä pitää olla kun joukkue päästänyt 5 maalia, niin syyttää joukkueen hyökkäystä, ettei tee maaleja.
Höntti. Mä puhuin noista perseilyistä.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Niin puhut ja minä puhun siitä, että hyökkäykseen tämä nimenomaan ei ole kaatunut. Kuinka puusilmä pitää olla kun joukkue päästänyt 5 maalia, niin syyttää joukkueen hyökkäystä, ettei tee maaleja.
Ei ne toisaalta yhtään hyväksyttyä maaliakaan ole tehnyt, joten saa sitäkin osastoa syyttää.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Höntti. Mä puhuin noista perseilyistä.

Mitään niin vakavaa perseilyä ei ole sattunut. Kyllä se höntti täällä olet sinä. Jos Manu ei olisi päästänyt 0 maalia, niin tilanne olisi 1-0 Manulle Ronaldon tekemänä ja huonoimmillaankin 0-0.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mitään niin vakavaa perseilyä ei ole sattunut. Kyllä se höntti täällä olet sinä. Jos Manu ei olisi päästänyt 0 maalia, niin tilanne olisi 1-0 Manulle Ronaldon tekemänä ja huonoimmillaankin 0-0.
Fanipoika fanipoikailee. Ronaldon hankinta on ollut ManU:n turmio. Sekoitti hyvin toimineen joukkueen täysin. Ole tulee maksamaan siitä, että peluuttaa tätä diivaa väkisin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kivat hiukset olit Paul kuitenkin taas laittanut.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No jokohan tuo punainen rauhoittaisi noita uuvatteja. Keita on kohta taas sairastuvalla.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tuli se punainen vihdoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös