maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Mietin miten tuo Brentfordin kärki näyttää tutulta mutta tuohan on tummaihoinen Teemu Pukki.
Ei saa. Kapteeni vaihtuu automaattisesti varakapteenin, jos kapteeni ei pelaa ja jos joku avauksesta ei käy kentällä, niin sitten vaihtomies tulee tilalle.Mites tuolla FPL:n puolella, saako siellä vaihdella kenttäpelaajia ja kapteeneita myös kierroksen aikana?
Okei. Kyllä siellä muut mun mielestäni polvistuivat.
Ei saa. Kapteeni vaihtuu automaattisesti varakapteenin, jos kapteeni ei pelaa ja jos joku avauksesta ei käy kentällä, niin sitten vaihtomies tulee tilalle.
Ne sun vaihdot koskee kaiken järjen mukaan seuraavaa kierrosta.Okei! Vielä äsken sain ne vaihdettua kun en ollut huomannut asettaa. Tämä ominaisuus vissiin jossain vaiheessa poistuu, tai sitten näitä mun vaihtoja ei lasketa.
Okei! Vielä äsken sain ne vaihdettua kun en ollut huomannut asettaa. Tämä ominaisuus vissiin jossain vaiheessa poistuu, tai sitten näitä mun vaihtoja ei lasketa.
Kyllä seuraavaa kierrosta ja todennäköisesti myös veli @Jeffrey aktivoi ”villinkortin”, jolla saa vaihtaa koko pakan per syys/kevätkausi, ellet sitten ottanut miinuksia.Ne sun vaihdot koskee kaiken järjen mukaan seuraavaa kierrosta.
Kyllä seuraavaa kierrosta ja todennäköisesti myös veli @Jeffrey aktivoi ”villinkortin”, jolla saa vaihtaa koko pakan per syys/kevätkausi, ellet sitten ottanut miinuksia.
Juuri näin ja jossei käytä ilmaista siirtoa niin seuraavalla kierroksella sitten kaksi ilmaista siirtoa (joka on sitten maksimi eli ei nouse progressiivisesti).Tärkeä pointti. Yksi ilmainen siirto tosiaan per kierros, muuten -4 pistettä per siirto.
White kattoi jo Chambersia että vittu mihin mä tulin.
Ja mä kun luulin asiantuntiapiirien puheista, että White on Valioliigan top-5 pakkeja ja menin ottamaan sen tonne Fark Shorts FC:n.
Arsenal-effectWhite laittoi hetkessä Arsun puolustuksen kuntoon.
Xhaka lentää vielä pihalle tänään.