Jaaa kukas hitto tuolla Arsulla on kärjessä? Ihan ei aukea, Auba ja Laca vaihdossa?Ja sieltä sit. Forss vaihdossa.
Eivät ainakaan vaihtopenkillä. "Illness" joten oisko koronaprotokollaa.Jaaa kukas hitto tuolla Arsulla on kärjessä? Ihan ei aukea, Auba ja Laca vaihdossa?
Jaaa kukas hitto tuolla Arsulla on kärjessä? Ihan ei aukea, Auba ja Laca vaihdossa?
Brentford vie kotiyleisön edessä, varma ykkönen.Onhan tuo Arsenalin avaus aika köykäinen paperilla.
Joku tuolla Twitterissä ehti jo syyttää David Alabaa tuosta maalista...
Puolustus on jopa vielä sekavampi, kuin viime kaudella. Aika staattista seisoskelua ja ihmettelyä. Mitähän se Nagelsmann on kavereille yrittänyt opettaa, kun ovat noin eksyneen näköisiä?
Toney'ta ei napannut polvistumiset.
Ei saa. Kapteeni vaihtuu automaattisesti varakapteenin, jos kapteeni ei pelaa ja jos joku avauksesta ei käy kentällä, niin sitten vaihtomies tulee tilalle.Mites tuolla FPL:n puolella, saako siellä vaihdella kenttäpelaajia ja kapteeneita myös kierroksen aikana?
Okei. Kyllä siellä muut mun mielestäni polvistuivat.
Ei saa. Kapteeni vaihtuu automaattisesti varakapteenin, jos kapteeni ei pelaa ja jos joku avauksesta ei käy kentällä, niin sitten vaihtomies tulee tilalle.
Ne sun vaihdot koskee kaiken järjen mukaan seuraavaa kierrosta.Okei! Vielä äsken sain ne vaihdettua kun en ollut huomannut asettaa. Tämä ominaisuus vissiin jossain vaiheessa poistuu, tai sitten näitä mun vaihtoja ei lasketa.
Okei! Vielä äsken sain ne vaihdettua kun en ollut huomannut asettaa. Tämä ominaisuus vissiin jossain vaiheessa poistuu, tai sitten näitä mun vaihtoja ei lasketa.
Kyllä seuraavaa kierrosta ja todennäköisesti myös veli @Jeffrey aktivoi ”villinkortin”, jolla saa vaihtaa koko pakan per syys/kevätkausi, ellet sitten ottanut miinuksia.Ne sun vaihdot koskee kaiken järjen mukaan seuraavaa kierrosta.