Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 152 995
  • 122 432

Jeffrey

Jäsen
Tuota maalia ja niitä muutamia maalipaikkaan päätyneitä hyökkäyksiä katsoessa pitää sanoa, että Pep teki virheen tuon keskikentän suhteen. Silva ja Kyntökani eivät kykene tukemaan toppareita kuten Rodri. Rodri olisi katkonut syöttöjä ja varjostanut Mountia paremmin kuin nyt on nähty. Vaihtaisin Ilkayn Rodriin nyt katkolla, koska näin Chelsea vie ja City vikisee.

Georgi Kinkladze olisi ollut oikea vastaus tähän kysymykseen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Liitteet

  • Screenshot_20200319-160858_Facebook.jpg
    Screenshot_20200319-160858_Facebook.jpg
    361,8 KB · kertaa luettu: 92

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tuolla asenteella tuo jonne ei pitkälle pääse. Nyt kannattais ottaa Muuriselta kaikki vinkit ylös
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tää Antti kukalie Muurikka oli lukenut mun viestin Cityn keskikentästä. Ois hyvä jos sanoisit Antti lähdeviitteet ääneen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulin tossa huhua että Chelsea ois hankkimassa ens kaudeksi Teddy Sheringhamia. Onhan se ihan kova pelaaja joo, mutta mietityttää onko hintansa väärti, on meinaan kuulemma hintapyyntö 2 miljoonaa puntaa. Viikkopalkkakin kun on varmaan jossain 8000-9000 punnan tienoilla niin vähän mietityttää kannattaako noin paljon rahaa pistää yhteen mieheen.
 

Fordél

Jäsen
Tää Antti kukalie Muurikka oli lukenut mun viestin Cityn keskikentästä. Ois hyvä jos sanoisit Antti lähdeviitteet ääneen.

Jes, erittäin osuva havainto sulta. Katsotaan reagoiko Pep tähän, koska penkiltä löytyisi kyllä ratkaisuja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Jeffrey

Jäsen
Faija meinas ilmoittaa meidät tonne parhaille paikoille. Ajatellaan kun mä pärryyttelisin tuolla nyt Mursun kanssa. Sanoin faijalle, et ihan hyvä ettet... mä vien sut mieluummin vaikka OT:lle ens kaudella.

Tässä tosin siis sellanen tausta, että faija potee nyt eläkkeellä huonoa omaatuntoa kun ei ikinä onnistunut saamaan ballotista lippuja sillon joskus ja viemään nuorta Jeffreytä Manchesteriin. Onneks on vielä hyvää aikaa, ja työkuviot kun muuttuneet toisinpäin niin pitää mun viedä faija sinne eikä toisinpäin.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ja kun nyt tällä linjalla jatkan ja täällä aktiivisempia seuraajia on, niin seuraavaa:

Ekalla puoliajalla peli painottui vahvasti kameran puolelle ja käytännössä painottoman puolen pelaajat oli aikalailla kentän pituussuuntaisen keskilinjan kohdalla. Onko nykysuuntaus pelata tuollain puolikkaalla kentällä?
Kyllä tuo jo pidempään on monien jengien suuntaus ollut että kavennetaan kunnolla painottomalta puolelta keskustaan.
 

Barney

Jäsen
Onhan tuo Cityn puolustuslinja ihan hukassa tällä hetkellä. Mitenköhän Pep on ne viime kauden ongelmat on saanu kaivettua takaisin tähän finaaliin?
Jättämällä Rodrin penkille. Pep tekee tämän joka vuosi ihan itse, kun alkaa yliajattelemaan ja tekee ihan hölmöjä ratkaisuja. Joukkue pelaa käytännössä joka vuosi maailman parasta jalkapalloa ja sitten Pep vetää yhtäkkiä jonkun kanin hatusta UCL:n ratkaisupeleissä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jättämällä Rodrin penkille. Pep tekee tämän joka vuosi ihan itse, kun alkaa yliajattelemaan ja tekee ihan hölmöjä ratkaisuja. Joukkue pelaa käytännössä joka vuosi maailman parasta jalkapalloa ja sitten Pep vetää yhtäkkiä jonkun kanin hatusta UCL:n ratkaisupeleissä.
Mielestäsi ei ole yhtään yliajattelua, että 11 miehen pallopelissä se yksi pelaaja penkillä/pelissä ei ehkä olekkaan merkitsevä tekijä vaan se kokonaisuus?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos tuo Wes Brown -knoppi pitää paikkansa niin aika suurhuikeaa! Eikö Lampard tai Rooney tai kukaan ole syöttänyt maalia CL-finaalissa tuossa välissä..?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mielestäsi ei ole yhtään yliajattelua, että 11 miehen pallopelissä se yksi pelaaja penkillä/pelissä ei ehkä olekkaan merkitsevä tekijä vaan se kokonaisuus?
11 pelaajan joukkueessa joka ainoalla pelaajalla on valtava merkitys kokonaisuuteen. Cityn kokonaisuudesta puuttui toppareita tukeva ns. Holding Midfield. Se näkyi kokolailla ihan helvetisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös