Ihan kuin Litti olisi vähän tuubassa.
Eiks se aina oo? Kädet taskussa, silmät kierossa.
Ihan kuin Litti olisi vähän tuubassa.
Mikä tää gigolo on studiossa?
Tuli mieleen.Sillä taisi olla long corona.
Liimaletti-Litti.Mikä tää gigolo on studiossa?
Ehkä sitä vaan vituttaa, että joutuu pukeutumaan johonkin sponsorihuppariin.Tuolla asenteella tuo jonne ei pitkälle pääse. Nyt kannattais ottaa Muuriselta kaikki vinkit ylös
Tää Antti kukalie Muurikka oli lukenut mun viestin Cityn keskikentästä. Ois hyvä jos sanoisit Antti lähdeviitteet ääneen.
Faija meinas ilmoittaa meidät tonne parhaille paikoille. Ajatellaan kun mä pärryyttelisin tuolla nyt Mursun kanssa. Sanoin faijalle, et ihan hyvä ettet... mä vien sut mieluummin vaikka OT:lle ens kaudella.
Kyllä tuo jo pidempään on monien jengien suuntaus ollut että kavennetaan kunnolla painottomalta puolelta keskustaan.Ja kun nyt tällä linjalla jatkan ja täällä aktiivisempia seuraajia on, niin seuraavaa:
Ekalla puoliajalla peli painottui vahvasti kameran puolelle ja käytännössä painottoman puolen pelaajat oli aikalailla kentän pituussuuntaisen keskilinjan kohdalla. Onko nykysuuntaus pelata tuollain puolikkaalla kentällä?
Jättämällä Rodrin penkille. Pep tekee tämän joka vuosi ihan itse, kun alkaa yliajattelemaan ja tekee ihan hölmöjä ratkaisuja. Joukkue pelaa käytännössä joka vuosi maailman parasta jalkapalloa ja sitten Pep vetää yhtäkkiä jonkun kanin hatusta UCL:n ratkaisupeleissä.Onhan tuo Cityn puolustuslinja ihan hukassa tällä hetkellä. Mitenköhän Pep on ne viime kauden ongelmat on saanu kaivettua takaisin tähän finaaliin?
Mielestäsi ei ole yhtään yliajattelua, että 11 miehen pallopelissä se yksi pelaaja penkillä/pelissä ei ehkä olekkaan merkitsevä tekijä vaan se kokonaisuus?Jättämällä Rodrin penkille. Pep tekee tämän joka vuosi ihan itse, kun alkaa yliajattelemaan ja tekee ihan hölmöjä ratkaisuja. Joukkue pelaa käytännössä joka vuosi maailman parasta jalkapalloa ja sitten Pep vetää yhtäkkiä jonkun kanin hatusta UCL:n ratkaisupeleissä.
11 pelaajan joukkueessa joka ainoalla pelaajalla on valtava merkitys kokonaisuuteen. Cityn kokonaisuudesta puuttui toppareita tukeva ns. Holding Midfield. Se näkyi kokolailla ihan helvetisti.Mielestäsi ei ole yhtään yliajattelua, että 11 miehen pallopelissä se yksi pelaaja penkillä/pelissä ei ehkä olekkaan merkitsevä tekijä vaan se kokonaisuus?
Mielestäsi ei ole yhtään yliajattelua, että 11 miehen pallopelissä se yksi pelaaja penkillä/pelissä ei ehkä olekkaan merkitsevä tekijä vaan se kokonaisuus?
Jättämällä Rodrin penkille. Pep tekee tämän joka vuosi ihan itse, kun alkaa yliajattelemaan ja tekee ihan hölmöjä ratkaisuja. Joukkue pelaa käytännössä joka vuosi maailman parasta jalkapalloa ja sitten Pep vetää yhtäkkiä jonkun kanin hatusta UCL:n ratkaisupeleissä.
Itselläni ei kovin suuret toiveet ole, kun unelmoin, että pääsisi ensi kaudella katsomaan secunda ligaa La Rosaledalle. Malaga- Oviedo kelpaisi mainiosti näin ensihätään.Faija meinas ilmoittaa meidät tonne parhaille paikoille. Ajatellaan kun mä pärryyttelisin tuolla nyt Mursun kanssa. Sanoin faijalle, et ihan hyvä ettet... mä vien sut mieluummin vaikka OT:lle ens kaudella.
Tässä tosin siis sellanen tausta, että faija potee nyt eläkkeellä huonoa omaatuntoa kun ei ikinä onnistunut saamaan ballotista lippuja sillon joskus ja viemään nuorta Jeffreytä Manchesteriin. Onneks on vielä hyvää aikaa, ja työkuviot kun muuttuneet toisinpäin niin pitää mun viedä faija sinne eikä toisinpäin.
On sillä yhdellä pelaajalla aika iso merkitys, kun Rodri on tällä kaudella ollut nimenomaan se Cityn linkki tuossa keskikentän ja puolustuksen välissä. Nyt se linkki puuttuu ja keskikentällä on kolme hyökkäävää pelaajaa, minkä takia puolustus vuotaa.Mielestäsi ei ole yhtään yliajattelua, että 11 miehen pallopelissä se yksi pelaaja penkillä/pelissä ei ehkä olekkaan merkitsevä tekijä vaan se kokonaisuus?