Tanska johtoon. Vituttaa tällaiset farssikisat, kun Suomen lohko on jo nyt tiedettyä ennen kuin arvonnat edes ovat aloitettu.
Sen kerran kun olis ollu kiva jännittää arvontoja :(
Tanska johtoon. Vituttaa tällaiset farssikisat, kun Suomen lohko on jo nyt tiedettyä ennen kuin arvonnat edes ovat aloitettu.
Paskaan koriin tällä tuloksella.
Eipä siellä kisoissa lähtökohtaisesti Suomella ole helppoja pelejä tiedossa, oli kori mikä tahansa.Paskaan koriin tällä tuloksella.
En kanssa käsitä. Toimiva formaatio ja porukka piti myllätä täysin. No, kai tässä on jokin grande scheme taustalla. Luottakaamme Riveluutioon.
Kisoissa siis vierasmatsit Tanskaa ja Venäjää vastaan, sekä FIFA rankingin ykkönen Belgia puolueettomalla kentällä. Vituttaa nämä jaetut kisat.
Aika outo asenne, kyllä mä mieluusti siellä kisoissa myös yrittäisin pärjätä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se ei nyt suuren suurta ponnistelua enää helvetin hyvin menneen karsinnan päätteeksi olisi vaatinut. Nyt mentiin Kreikkaan reenaileen.Jos joku kehtaa OIKEASTI manata jotain kisakoreja kun Suomi marssii ensimmäistä kertaa futiksen arvokisoihin... Niin mä häpeän.
Aina voisi olla hieman helpompaa. Nyt ei ainakaan tule olemaan.Eipä siellä kisoissa lähtökohtaisesti Suomella ole helppoja pelejä tiedossa, oli kori mikä tahansa.
Hankala lohko tiedossa.Samaan lohkoon sitten kaksi kotiyleisön edessä pelaamaan pääsevää joukkuetta ja Fifa rankingin ykkönen. Ei olisi paljon huonommin voinut mennä. Noh, näillä mennään. Kunhan saa lipun johonkin otteluun.
Kyllä, veikkaan että kavereita kentällä ei haittaa kohdata Euroopan eliittiä. Tuskin tuonne höntsäämään joukkue lähti. En puhunut joukkueen suorittamisesta mitään, lähinnä viittasin tässä kohtaa kirjoittajien tuskailuun lohkojakoon liittyen.Aika outo asenne, kyllä mä mieluusti siellä kisoissa myös yrittäisin pärjätä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se ei nyt suuren suurta ponnistelua enää helvetin hyvin menneen karsinnan päätteeksi olisi vaatinut. Nyt mentiin Kreikkaan reenaileen.
Mutta kukin tyylillään, nälkä varmaan kasvaa syödessä jne.
Kyllä. Ois kova ku Suomi lähtis boikotoimaan näitä tämmösiä paskakisoja! Ei mennä ku saatana joutuu Tanskassa pelaa ja tiedetään se jo ihan liian aikasin!