Eikö Suomen siis välttämättä tarvitse voittaa?Ei kutsu. Uskotaan ja toivotaan, että joko Suomi voittaa tai Tanska häviää.
Eikö Suomen siis välttämättä tarvitse voittaa?Ei kutsu. Uskotaan ja toivotaan, että joko Suomi voittaa tai Tanska häviää.
Mulle uppoaa. On pirun aito kaveri, samanlainen "siviilissä". Erona vertailukohtaan on se, että tietää ja ymmärtää lajista edelleen aivan helvetisti.Mun mielestä Rautiainen on melko rasittava taiteilija. Miksi lisää tameja halutaan televisioon?
Onnea vain kilpailemaan lipusta johonkin Köpiksen Tanska-otteluun, kun sinne on Suomestakin haluamassa kaikki sunnuntaikatsojat ja stadionin kapasiteetti on pieni. Jos pelataan Bakussa, niin sinne pääsee todennäköisesti paikalle ne, joita ne kisat ihan oikeasti kiinnostavat.Toivottavasti tää hävitään tai pelataan tasan. Kuka haluaa jonnekkin Azerbaizhaniin katsomaan kisoja? Pietari ja Köpis paljon kätevämpiä
Eikö Suomi pelaa em-kisoissa muita kuin Tanskaa vastaan?Onnea vain kilpailemaan lipusta johonkin Köpiksen Tanska-otteluun, kun sinne on Suomestakin haluamassa kaikki sunnuntaikatsojat ja stadionin kapasiteetti on pieni. Jos pelataan Bakussa, niin sinne pääsee todennäköisesti paikalle ne, joita ne kisat ihan oikeasti kiinnostavat.
Tarvitsee voittaa, jos haluaa kolmoskoriin, mutta Tanskan hävitessä myös Tanska tipahtaa neloskoriin ja sen myötä Suomi välttää tuon Pietari-Kööpenhamina -lohkon.Eikö Suomen siis välttämättä tarvitse voittaa?
Sama homma - tykkään tuosta "mouhoamisesta". Mitä Rautiainen muuten tekee siviilissä?Mulle uppoaa. On pirun aito kaveri, samanlainen "siviilissä". Erona vertailukohtaan on se, että tietää ja ymmärtää lajista edelleen aivan helvetisti.
Onhan siellä toki myös vieraspeli Venäjää vastaan ja veikkaan, että venäläisiäkin kiinnostaa tuo ottelu. Kolmantena tuossa lohkossa on Belgia, joka varmasti kiinnostaa myös satunnaiskatsojia. Tuo Suomen kiintiö on aika pieni, etenkin jos tuo Belgia-ottelukin pelattaisiin Köpiksessä.Eikö Suomi pelaa em-kisoissa muita kuin Tanskaa vastaan?
Eiköhän noissa kisoissa kaikkiin matseihin ole kiinnostuneita katsojia menossa. Itse ajattelen ihan vain matkustamisen kannalta.Onhan siellä toki myös vieraspeli Venäjää vastaan ja veikkaan, että venäläisiäkin kiinnostaa tuo ottelu. Kolmantena tuossa lohkossa on Belgia, joka varmasti kiinnostaa myös satunnaiskatsojia. Tuo Suomen kiintiö on aika pieni, etenkin jos tuo Belgia-ottelukin pelattaisiin Köpiksessä.
Kaikki ne 137.Suomen ainut toivo tässä pelissä on enää se että Kreikka voittaa ja heidän faninsa suorittavat PI:n jolloin Suomelle tuomitaan 0-3 voitto.
Toivottavasti tää hävitään tai pelataan tasan. Kuka haluaa jonnekkin Azerbaizhaniin katsomaan kisoja? Pietari ja Köpis paljon kätevämpiä
EiHäviöllä voi myös olla tiedossa Baku. Voitolla mahdollisuus taitaa olla kaikkiin lohkoihin.
Veikkaan, että aika paljon vähemmän innokkaita suomalaisia on lähtemässä johonkin Bakuun kuin Pietariin tai Kööpenhaminaan. Etenkin, kun tuonne Bakuun on Suomesta melko vaikea edes päästä. Silloin se tarkoittaa myös suurempaa todennäköisyyttä päästä kisoihin nille, joita ne kisat kiinnostavat enemmän.Eiköhän noissa kisoissa kaikkiin matseihin ole kiinnostuneita katsojia menossa. Itse ajattelen ihan vain matkustamisen kannalta.
Ai meinasit lyödä venäläistä virkamiestä tuolilla ja mukiloida uber kuskin? ;)Kiinnostaisi lähteä Venäjälle seuraamaan Suomen peliä ellei pelottaisi se, että pelin jälkeen löytää itsensä jostain venäläisestä sellistä....
Toivottavasti tää hävitään tai pelataan tasan. Kuka haluaa jonnekkin Azerbaizhaniin katsomaan kisoja? Pietari ja Köpis paljon kätevämpiä
Minä mietinkin ihan itseni kannalta mihin on helpointa matkustaa. Vastustajilla ei ole väliä, paikan päälle mennään. Jos peleihin ei saa lippuja niin sitten vaan haistelemaan kisatunnelmaa. Kai siellä kisatelttoja tai baareja tai telkkareita on mistä pelit näkee.En minä ainakaan lähde mihinkään noista. Televisiosta katsotaan tai jostain ravintolan screeniltä. Mietin vaan että voisiko olla helpompiakin lohkoja tarjolla kuin Tanskan, Venäjän ja Belgian.
Viasatille hommia yms. Talous kuosissa.Sama homma - tykkään tuosta "mouhoamisesta". Mitä Rautiainen muuten tekee siviilissä?