Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 135 433
  • 122 214

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kisoissa siis vierasmatsit Tanskaa ja Venäjää vastaan, sekä FIFA rankingin ykkönen Belgia puolueettomalla kentällä. Vituttaa nämä jaetut kisat.

Kyllä. Ois kova ku Suomi lähtis boikotoimaan näitä tämmösiä paskakisoja! Ei mennä ku saatana joutuu Tanskassa pelaa ja tiedetään se jo ihan liian aikasin!
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Toisaalta jos Tanska nyt voittaa lohkonsa, niin olisiko se sitten sen lohkon ykkösjoukkue ja pelaisi kolme kotona, joka tekisi sen, että Suomi pelaisi kahdesti Pietarissa ja toinen peli olisi jotain muutakuin Venäjää vastaan. Eli siihen peliin varmaan Zenit areenalle mahtuis enemmänkin suomalaisia
 

Barney

Jäsen
Samaan lohkoon sitten kaksi kotiyleisön edessä pelaamaan pääsevää joukkuetta ja Fifa rankingin ykkönen. Ei olisi paljon huonommin voinut mennä. Noh, näillä mennään. Kunhan saa lipun johonkin otteluun.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jos joku kehtaa OIKEASTI manata jotain kisakoreja kun Suomi marssii ensimmäistä kertaa futiksen arvokisoihin... Niin mä häpeän.
Aika outo asenne, kyllä mä mieluusti siellä kisoissa myös yrittäisin pärjätä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se ei nyt suuren suurta ponnistelua enää helvetin hyvin menneen karsinnan päätteeksi olisi vaatinut. Nyt mentiin Kreikkaan reenaileen.

Mutta kukin tyylillään, nälkä varmaan kasvaa syödessä jne.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Joronen pomppii edestakaisin, ei vakuuta minua.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Samaan lohkoon sitten kaksi kotiyleisön edessä pelaamaan pääsevää joukkuetta ja Fifa rankingin ykkönen. Ei olisi paljon huonommin voinut mennä. Noh, näillä mennään. Kunhan saa lipun johonkin otteluun.
Hankala lohko tiedossa.

Eniten harmittaa se, ettei pääse jännittämään lainkaan arvontoja. Suhmurointikisat UEFAlta, vaikka Suomi voittaakin kisat.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Aika outo asenne, kyllä mä mieluusti siellä kisoissa myös yrittäisin pärjätä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se ei nyt suuren suurta ponnistelua enää helvetin hyvin menneen karsinnan päätteeksi olisi vaatinut. Nyt mentiin Kreikkaan reenaileen.

Mutta kukin tyylillään, nälkä varmaan kasvaa syödessä jne.
Kyllä, veikkaan että kavereita kentällä ei haittaa kohdata Euroopan eliittiä. Tuskin tuonne höntsäämään joukkue lähti. En puhunut joukkueen suorittamisesta mitään, lähinnä viittasin tässä kohtaa kirjoittajien tuskailuun lohkojakoon liittyen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eipä tässä ihmeemmin ole enää aikaa ihmetekoihin. Ja Kreikalla on paremmin paikkoja kun Suomella. Tämä peli on niin nähty... Pitäiskö käydä nukkumaan?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Kreikkalainen jodlaaja saatava mukaan kisamatkalle paasaamaan vaihtopenkiltä. Voitetaan joka saatanan peli ja kotiin pojan kanssa.
 

Barney

Jäsen
Irlanti - Tanska 1-1.
Tämä oli Suomen kannalta huono homma. Jos tuo peli päättyy tasan, niin tuo Suomen Belgia-ottelu pelataan Köpiksessä. Jos Tanska olisi voittanut lohkonsa, niin tuo ottelu pelattaisiin Pietarissa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kyllä, veikkaan että kavereita kentällä ei haittaa kohdata Euroopan eliittiä. Tuskin tuonne höntsäämään joukkue lähti. En puhunut joukkueen suorittamisesta mitään, lähinnä viittasin tässä kohtaa kirjoittajien tuskailuun lohkojakoon liittyen.
Joo mä viittasin nyt lähinnä tähän outoon taktiikkaan ja muutamaan pelaajavalintaan, jolla peleille lähdettiin. Mun silmiin tuo näyttää siltä, ettei siis ns. hampaat irvessä haettu sitä voittoa, vaikka olisi ihan hyvin voinut vetää ihan all-in. Reenipelejä tulee vielä ihan riittämiin.

Mutta ihan sama, kisoissa ollaan ja riittäköön se nyt ekalla kerralla.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kreikkalainen vetää päin ja alkaa piteleen naamaansa. Haista ny mädäntynyt feta -juusto
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Joo mä viittasin nyt lähinnä tähän outoon taktiikkaan ja muutamaan pelaajavalintaan, jolla peleille lähdettiin. Mun silmiin tuo näyttää siltä, ettei siis ns. hampaat irvessä haettu sitä voittoa, vaikka olisi ihan hyvin voinut vetää ihan all-in. Reenipelejä tulee vielä ihan riittämiin.

Mutta ihan sama, kisoissa ollaan ja riittäköön se nyt ekalla kerralla.
Tähän vahva sama. Tätä peliä piti ilman muuta lähteä voittamaan tosissaan. Takki varmaan joillakin tyhjeni aikalailla sen edellisen jälkeen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä oli Suomen kannalta huono homma. Jos tuo peli päättyy tasan, niin tuo Suomen Belgia-ottelu pelataan Köpiksessä. Jos Tanska olisi voittanut lohkonsa, niin tuo ottelu pelattaisiin Pietarissa.

Kyllä nyt menee huonosti kaikki. Kisat boikottiin! Haluan nähdä pallojen nostelua korista enkä mitään Belgia-Suomi paskaa Köpiksessä!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuolla katsojat sentään tajus olla juoksematta kentälle. Mutta miksei kukaan Suomen faneista heittele jorgoksille rantapalloja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös