Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 295 637
  • 123 822

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Salah tahtoisi tietenkin Tapparaan, koska kaikki huippu-urheilijat haluavat Rautakorven akatemiaan kehittymään.

Mutta sitten pitäisi tietysti vaihtaa lajia, ja luulen ettei Mo siihen enää tuolla iällä lähde.

Olet väärässä. Jukka on jo todistanut kaikille kaiken jääkiekon saralta - myös sen mitä ei edes tarvitse todistaa.

Suuntahan on siis selkeästi se, että Jukasta tulee Real Madridin seuraava valmentaja. Kahvajalkapallo on seuraava käsite. Mark my words.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Salah tahtoisi tietenkin Tapparaan, koska kaikki huippu-urheilijat haluavat Rautakorven akatemiaan kehittymään.

Mutta sitten pitäisi tietysti vaihtaa lajia, ja luulen ettei Mo siihen enää tuolla iällä lähde.

Onneksi toisessa kappaleessa tajusit että puhuttiin seurasta. Tappara kun on pelkkä kendojanarien jääkoronajoukkue. Toisin kuin vaikka Ilves joka on monialainen urheiluseura.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olet väärässä. Jukka on jo todistanut kaikille kaiken jääkiekon saralta - myös sen mitä ei edes tarvitse todistaa.

Suuntahan on siis selkeästi se, että Jukasta tulee Real Madridin seuraava valmentaja. Kahvajalkapallo on seuraava käsite. Mark my words.

Ei oteta. Meillä on jo Sergio Ramos ja sienipystin kahvat.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joo näin minä ymmärsinkin. Otin vain sun lainauksen mukaan helpoittamaan omaa kommenttiani. Oon samaa mieltä että Salahista pitäisi maksaa ihan saatanasti. Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.

On niitä aika monta, joissa voi voittaa jotain.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hyvin on muistissa Bremner, Lorimer etc. Se oli sitä pulisonkien kulta-aikaa.

Ai että. Oliko 2000 kun oli mellakat oikein pudotuspelivaiheessa? Leeds-faneja puukotettiin Turkissa jne.

Ja kaikkien tasapainoisten sielujen velipuoli Lee Bowyer, joka myöhemmin Newcastlessa tappeli Kieron Dyerin kanssa. Myös hra Dyer edusti Newcastlea.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
45 menny ja ohjelman mukasessa ollaan, Virgil ilmeisesti ja missaakin seuraavan pelin? Hyvältä näyttää ja tunnelma on katossa, en tiiä Mertensistä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
On niitä aika monta, joissa voi voittaa jotain.
Joo, Veikkausliigaan HJK:hon jotta pääsee voittamaan.

Kyllä Liverpoolissakin Salah voi hyvinkin voittaa. Vaikka City onkin suurempi suosikki voittamaan Valioliigan, niin voi sen Liverpoolkin voittaa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Huono ääniyhteys. Onneksi ei ole C More tilauksessa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joo, Veikkausliigaan HJK:hon jotta pääsee voittamaan.

Kyllä Liverpoolissakin Salah voi hyvinkin voittaa. Vaikka City onkin suurempi suosikki voittamaan Valioliigan, niin voi sen Liverpoolkin voittaa.

Mä muutan sitten mielipidettäni, kun Kloppin Pool voittaa jotain.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä helvettiä. Siellä vaihdettu selostajia sillä välin kun olin poissa TV:n äärestä?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mietin äsken miten Napolin pelaajan nimi kirjoitetaan, mutta Google-haku "Napolin Gullipalli" ei tuottanut yhtään järkevää tulosta.

Oliko sittenkin kyseessä Liverpoolin pelaaja?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Inter on kyllä pettymys, jos häviää Milanossa PSV:lle ja tippuisi jatkosta.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mietin äsken miten Napolin pelaajan nimi kirjoitetaan, mutta Google-haku "Napolin Gullipalli" ei tuottanut yhtään järkevää tulosta.

Oliko sittenkin kyseessä Liverpoolin pelaaja?
Kalidou Koulibaly. Napolin musta härkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös