Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 255
  • 123 822

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Oli vain ajan kysymys milloin helähtää. Nöyryttää kyllä Napoli puolustusta ja Ospinaa tuo Salah
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
  1. Points in head-to-head matches among tied teams;
  2. Goal difference in head-to-head matches among tied teams;
  3. Goals scored in head-to-head matches among tied teams;
  4. Away goals scored in head-to-head matches among tied teams;
  5. If more than two teams are tied, and after applying all head-to-head criteria above, a subset of teams are still tied, all head-to-head criteria above are reapplied exclusively to this subset of teams;
  6. Goal difference in all group matches;
  7. Goals scored in all group matches;
  8. Away goals scored in all group matches;
  9. Wins in all group matches;
  10. Away wins in all group matches;
  11. Disciplinary points (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
  12. UEFA club coefficient.
lähde: 2018–19 UEFA Champions League - Wikipedia
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
£36.9M GBP mitä Pool maksoi Salahista on poikinut aika hyvin. Mitäköhän faaraosta pitäisi maksaa, että seura vaihtuisi...
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Sielä Salah kirmaa ja iskee maaleja täydessä pelikunnossa vaikka miehellä on enää kuulemma yksi käsi jäljellä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mitäs tuo Napoli-fani vielä itkee, peliähän on vielä paljon jäljellä. Yksi Napolin maali, niin Liverpool joutuisi tekemään kaksi.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Aika tunteella Napolin fanit suhtautuu. Helppo kuvitella kuinka Ilves Jukurit pelissä vieressä oleva kaveri alkaisi itkeä kun peli on 1-0 vastustajalle.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
£36.9M GBP mitä Pool maksoi Salahista on poikinut aika hyvin. Mitäköhän faaraosta pitäisi maksaa, että seura vaihtuisi...
Salahan ei ollut mikään supertähti silloin vielä Serie A:ssa. Eli siis ei ollut niillä näytöillä mikään hirveä ryöstö hintaan nähden. Nyt tosin näillä näytöillä voi puhua törkeästä ryöstöstä ja petoksesta.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mitäs tuo Napoli-fani vielä itkee, peliähän on vielä paljon jäljellä. Yksi Napolin maali, niin Liverpool joutuisi tekemään kaksi.

Tarkoitatko minua? Ymmärtääkseni tämä on liveseuranta - eikä Liverpoolin pelin seuranta? Peliä on toki vielä jäljellä eikä tämä ole lähellekään taputeltu. Itketäänkö yhdessä? Vaikka käsi kädessä?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tarkoitatko minua? Ymmärtääkseni tämä on liveseuranta - eikä Liverpoolin pelin seuranta? Peliä on toki vielä jäljellä eikä tämä ole lähellekään taputeltu. Itketäänkö yhdessä? Vaikka käsi kädessä?
Tarkoitin televisiossa nähnyttä fania, joka kirjaimellisesti itki eli kyynelehti.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Salahan ei ollut mikään supertähti silloin vielä Serie A:ssa. Eli siis ei ollut niillä näytöillä mikään hirveä ryöstö hintaan nähden. Nyt tosin näillä näytöillä voi puhua törkeästä ryöstöstä ja petoksesta.

En tarkoittanutkaan sitä hintaa millä hänet ostettiin - vaan sitä hintaa millä hän mahtaisi seuraa vaihtaa. Sikäli - mikäli tuollainen tulisi eteen. Todennäköisesti ei ihan nopeasti tule eteen perustuen nimenomaan näihin näyttöihin. Eikä näytä enää olevan one season wonderkaan. Hyvä hänelle ja Poolille.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
En tarkoittanutkaan sitä hintaa millä hänet ostettiin - vaan sitä hintaa millä hän mahtaisi seuraa vaihtaa. Sikäli - mikäli tuollainen tulisi eteen. Todennäköisesti ei ihan nopeasti tule eteen perustuen nimenomaan näihin näyttöihin. Eikä näytä enää olevan one season wonderkaan. Hyvä hänelle ja Poolille.
Joo näin minä ymmärsinkin. Otin vain sun lainauksen mukaan helpoittamaan omaa kommenttiani. Oon samaa mieltä että Salahista pitäisi maksaa ihan saatanasti. Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.
 
Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.

Salah tahtoisi tietenkin Tapparaan, koska kaikki huippu-urheilijat haluavat Rautakorven akatemiaan kehittymään.

Mutta sitten pitäisi tietysti vaihtaa lajia, ja luulen ettei Mo siihen enää tuolla iällä lähde.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Joo näin minä ymmärsinkin. Otin vain sun lainauksen mukaan helpoittamaan omaa kommenttiani. Oon samaa mieltä että Salahista pitäisi maksaa ihan saatanasti. Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.

Tätä kyllä pitää kompata - paremman sanan puutteessa. Liverpool tuntuu sopivan Salahille erittäin hyvin joukkueena ja Klopp valmentajana - ei liene mitään syytä vaihtaa joukkuetta, vaikka saisi parempaa palkkaa. Mihin sitten mahdollisesti sopisi on myös eri asia - enkä tarkoita taidollisesti, vaan pelityyli, valmentaja, kaupunki etc. Hyvässä paikassa Salah nyt on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös