Jesus Shaves
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dorados de Sinaloa
£36.9M GBP mitä Pool maksoi Salahista on poikinut aika hyvin. Mitäköhän faaraosta pitäisi maksaa, että seura vaihtuisi...
Pilkkua vaan pykälä oikealle.£36.9M GBP mitä Pool maksoi Salahista on poikinut aika hyvin. Mitäköhän faaraosta pitäisi maksaa, että seura vaihtuisi...
Ei taida siis olla maailmassa topparia joka Salahin pysättäisi...
Salahan ei ollut mikään supertähti silloin vielä Serie A:ssa. Eli siis ei ollut niillä näytöillä mikään hirveä ryöstö hintaan nähden. Nyt tosin näillä näytöillä voi puhua törkeästä ryöstöstä ja petoksesta.£36.9M GBP mitä Pool maksoi Salahista on poikinut aika hyvin. Mitäköhän faaraosta pitäisi maksaa, että seura vaihtuisi...
Mitäs tuo Napoli-fani vielä itkee, peliähän on vielä paljon jäljellä. Yksi Napolin maali, niin Liverpool joutuisi tekemään kaksi.
Mitäs tuo Napoli-fani vielä itkee, peliähän on vielä paljon jäljellä. Yksi Napolin maali, niin Liverpool joutuisi tekemään kaksi.
Ramos pysäytti hänet UCL-finaalissa.Ei taida siis olla maailmassa topparia joka Salahin pysättäisi...
Tarkoitin televisiossa nähnyttä fania, joka kirjaimellisesti itki eli kyynelehti.Tarkoitatko minua? Ymmärtääkseni tämä on liveseuranta - eikä Liverpoolin pelin seuranta? Peliä on toki vielä jäljellä eikä tämä ole lähellekään taputeltu. Itketäänkö yhdessä? Vaikka käsi kädessä?
Ramos pysäytti hänet UCL-finaalissa.
Salahan ei ollut mikään supertähti silloin vielä Serie A:ssa. Eli siis ei ollut niillä näytöillä mikään hirveä ryöstö hintaan nähden. Nyt tosin näillä näytöillä voi puhua törkeästä ryöstöstä ja petoksesta.
Joo näin minä ymmärsinkin. Otin vain sun lainauksen mukaan helpoittamaan omaa kommenttiani. Oon samaa mieltä että Salahista pitäisi maksaa ihan saatanasti. Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.En tarkoittanutkaan sitä hintaa millä hänet ostettiin - vaan sitä hintaa millä hän mahtaisi seuraa vaihtaa. Sikäli - mikäli tuollainen tulisi eteen. Todennäköisesti ei ihan nopeasti tule eteen perustuen nimenomaan näihin näyttöihin. Eikä näytä enää olevan one season wonderkaan. Hyvä hänelle ja Poolille.
Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.
Joo näin minä ymmärsinkin. Otin vain sun lainauksen mukaan helpoittamaan omaa kommenttiani. Oon samaa mieltä että Salahista pitäisi maksaa ihan saatanasti. Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.
Salah tahtoisi tietenkin Tapparaan, koska kaikki huippu-urheilijat haluavat Rautakorven akatemiaan kehittymään.
Mutta sitten pitäisi tietysti vaihtaa lajia, ja luulen ettei Mo siihen enää tuolla iällä lähde.
Salah tahtoisi tietenkin Tapparaan, koska kaikki huippu-urheilijat haluavat Rautakorven akatemiaan kehittymään.
Mutta sitten pitäisi tietysti vaihtaa lajia, ja luulen ettei Mo siihen enää tuolla iällä lähde.
Olet väärässä. Jukka on jo todistanut kaikille kaiken jääkiekon saralta - myös sen mitä ei edes tarvitse todistaa.
Suuntahan on siis selkeästi se, että Jukasta tulee Real Madridin seuraava valmentaja. Kahvajalkapallo on seuraava käsite. Mark my words.
Hyvin on muistissa Bremner, Lorimer etc. Se oli sitä pulisonkien kulta-aikaa.Muistaako nuoriso aikaa, kun Leeds oli tekijäjoukkue ihan Mestarien liigassa asti?
Salah törkkää tänään vielä toisen.
Tuossa justiin Kullipalli lerpahti, muutoin oli kova.Siinä viedään pikkuisen "maailman parasta" topparia.
Joo näin minä ymmärsinkin. Otin vain sun lainauksen mukaan helpoittamaan omaa kommenttiani. Oon samaa mieltä että Salahista pitäisi maksaa ihan saatanasti. Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.