Jalkapallo – liveseuranta

• 6 839 213
  • 130 533

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
£36.9M GBP mitä Pool maksoi Salahista on poikinut aika hyvin. Mitäköhän faaraosta pitäisi maksaa, että seura vaihtuisi...

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Sielä Salah kirmaa ja iskee maaleja täydessä pelikunnossa vaikka miehellä on enää kuulemma yksi käsi jäljellä.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mitäs tuo Napoli-fani vielä itkee, peliähän on vielä paljon jäljellä. Yksi Napolin maali, niin Liverpool joutuisi tekemään kaksi.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Aika tunteella Napolin fanit suhtautuu. Helppo kuvitella kuinka Ilves Jukurit pelissä vieressä oleva kaveri alkaisi itkeä kun peli on 1-0 vastustajalle.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
£36.9M GBP mitä Pool maksoi Salahista on poikinut aika hyvin. Mitäköhän faaraosta pitäisi maksaa, että seura vaihtuisi...
Salahan ei ollut mikään supertähti silloin vielä Serie A:ssa. Eli siis ei ollut niillä näytöillä mikään hirveä ryöstö hintaan nähden. Nyt tosin näillä näytöillä voi puhua törkeästä ryöstöstä ja petoksesta.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mitäs tuo Napoli-fani vielä itkee, peliähän on vielä paljon jäljellä. Yksi Napolin maali, niin Liverpool joutuisi tekemään kaksi.

Tarkoitatko minua? Ymmärtääkseni tämä on liveseuranta - eikä Liverpoolin pelin seuranta? Peliä on toki vielä jäljellä eikä tämä ole lähellekään taputeltu. Itketäänkö yhdessä? Vaikka käsi kädessä?

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tarkoitatko minua? Ymmärtääkseni tämä on liveseuranta - eikä Liverpoolin pelin seuranta? Peliä on toki vielä jäljellä eikä tämä ole lähellekään taputeltu. Itketäänkö yhdessä? Vaikka käsi kädessä?
Tarkoitin televisiossa nähnyttä fania, joka kirjaimellisesti itki eli kyynelehti.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Salahan ei ollut mikään supertähti silloin vielä Serie A:ssa. Eli siis ei ollut niillä näytöillä mikään hirveä ryöstö hintaan nähden. Nyt tosin näillä näytöillä voi puhua törkeästä ryöstöstä ja petoksesta.

En tarkoittanutkaan sitä hintaa millä hänet ostettiin - vaan sitä hintaa millä hän mahtaisi seuraa vaihtaa. Sikäli - mikäli tuollainen tulisi eteen. Todennäköisesti ei ihan nopeasti tule eteen perustuen nimenomaan näihin näyttöihin. Eikä näytä enää olevan one season wonderkaan. Hyvä hänelle ja Poolille.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
En tarkoittanutkaan sitä hintaa millä hänet ostettiin - vaan sitä hintaa millä hän mahtaisi seuraa vaihtaa. Sikäli - mikäli tuollainen tulisi eteen. Todennäköisesti ei ihan nopeasti tule eteen perustuen nimenomaan näihin näyttöihin. Eikä näytä enää olevan one season wonderkaan. Hyvä hänelle ja Poolille.
Joo näin minä ymmärsinkin. Otin vain sun lainauksen mukaan helpoittamaan omaa kommenttiani. Oon samaa mieltä että Salahista pitäisi maksaa ihan saatanasti. Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.

Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.

Salah tahtoisi tietenkin Tapparaan, koska kaikki huippu-urheilijat haluavat Rautakorven akatemiaan kehittymään.

Mutta sitten pitäisi tietysti vaihtaa lajia, ja luulen ettei Mo siihen enää tuolla iällä lähde.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Joo näin minä ymmärsinkin. Otin vain sun lainauksen mukaan helpoittamaan omaa kommenttiani. Oon samaa mieltä että Salahista pitäisi maksaa ihan saatanasti. Ja pitäisi vielä keksiä seura johon Salah haluaisi mieluummin kuin Liverpooliin. Uskonpa ettei noita seuroja hirveästi ole, jos edes onkaan.

Tätä kyllä pitää kompata - paremman sanan puutteessa. Liverpool tuntuu sopivan Salahille erittäin hyvin joukkueena ja Klopp valmentajana - ei liene mitään syytä vaihtaa joukkuetta, vaikka saisi parempaa palkkaa. Mihin sitten mahdollisesti sopisi on myös eri asia - enkä tarkoita taidollisesti, vaan pelityyli, valmentaja, kaupunki etc. Hyvässä paikassa Salah nyt on.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Salah tahtoisi tietenkin Tapparaan, koska kaikki huippu-urheilijat haluavat Rautakorven akatemiaan kehittymään.

Mutta sitten pitäisi tietysti vaihtaa lajia, ja luulen ettei Mo siihen enää tuolla iällä lähde.

Olet väärässä. Jukka on jo todistanut kaikille kaiken jääkiekon saralta - myös sen mitä ei edes tarvitse todistaa.

Suuntahan on siis selkeästi se, että Jukasta tulee Real Madridin seuraava valmentaja. Kahvajalkapallo on seuraava käsite. Mark my words.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

Onneksi toisessa kappaleessa tajusit että puhuttiin seurasta. Tappara kun on pelkkä kendojanarien jääkoronajoukkue. Toisin kuin vaikka Ilves joka on monialainen urheiluseura.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olet väärässä. Jukka on jo todistanut kaikille kaiken jääkiekon saralta - myös sen mitä ei edes tarvitse todistaa.

Suuntahan on siis selkeästi se, että Jukasta tulee Real Madridin seuraava valmentaja. Kahvajalkapallo on seuraava käsite. Mark my words.

Ei oteta. Meillä on jo Sergio Ramos ja sienipystin kahvat.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

On niitä aika monta, joissa voi voittaa jotain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy