Muistaako nuoriso aikaa, kun Leeds oli tekijäjoukkue ihan Mestarien liigassa asti?
Salah törkkää tänään vielä toisen.
Ai että. Oliko 2000 kun oli mellakat oikein pudotuspelivaiheessa? Leeds-faneja puukotettiin Turkissa jne.
Muistaako nuoriso aikaa, kun Leeds oli tekijäjoukkue ihan Mestarien liigassa asti?
Salah törkkää tänään vielä toisen.
Tuossa justiin Kullipalli lerpahti, muutoin oli kova.
Toisin kuin vaikka Ilves joka on monialainen urheiluseura.
Hyvin on muistissa Bremner, Lorimer etc. Se oli sitä pulisonkien kulta-aikaa.
Ai että. Oliko 2000 kun oli mellakat oikein pudotuspelivaiheessa? Leeds-faneja puukotettiin Turkissa jne.
Joo, Veikkausliigaan HJK:hon jotta pääsee voittamaan.On niitä aika monta, joissa voi voittaa jotain.
Joo, Veikkausliigaan HJK:hon jotta pääsee voittamaan.
Kyllä Liverpoolissakin Salah voi hyvinkin voittaa. Vaikka City onkin suurempi suosikki voittamaan Valioliigan, niin voi sen Liverpoolkin voittaa.
Mitä helvettiä. Siellä vaihdettu selostajia sillä välin kun olin poissa TV:n äärestä?
Mitä helvettiä. Siellä vaihdettu selostajia sillä välin kun olin poissa TV:n äärestä?
Ääni poikki Anfieldille. Kyllähän se aika lailla paukkui jo tuossa ottelun alussa, että kai kaivuri ajanut piuhan yli.Mitä helvettiä. Siellä vaihdettu selostajia sillä välin kun olin poissa TV:n äärestä?
Kalidou Koulibaly. Napolin musta härkä.Mietin äsken miten Napolin pelaajan nimi kirjoitetaan, mutta Google-haku "Napolin Gullipalli" ei tuottanut yhtään järkevää tulosta.
Oliko sittenkin kyseessä Liverpoolin pelaaja?
Mietin äsken miten Napolin pelaajan nimi kirjoitetaan, mutta Google-haku "Napolin Gullipalli" ei tuottanut yhtään järkevää tulosta.
Oliko sittenkin kyseessä Liverpoolin pelaaja?
Menihän tämä nyt aivan saatanan unettavaksi paskaksi. Virkkusen dominointi takas. Vaadin, kun en mitään maksakaan tästä katsomisesta!Ääniyhteyksiä korjataan. Ei tämä selostus huonommaksi mennyt.