Jalkapallo – liveseuranta

• 6 919 034
  • 131 444

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
No nyt. Olihan tuossa xG:t jo Suomelle, mutta muurahaismiehen vaati. Korson Palloseura!

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Paul Rudd iskee!!!!

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Zelmannilta hyvä veto, mutta olisiko Courtois liimannut?

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Teuma vs. Peltola on aivan liian ylivoimainen Teumalle. Siihen Suomen pitää kiinnittää huomiota, miten Peltolalle saadaan annettua enemmän tukea toisella puoliajalla.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikö tuo Peltola ole aiemmin ollut ihan hyvä? Toki seuraan näitä pelejä aina silloin kun muistan.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Eikö tuo Peltola ole aiemmin ollut ihan hyvä? Toki seuraan näitä pelejä aina silloin kun muistan.

Klubin aikana jossain määrin, mutta sai myös paljon anteeksi nuorena pelaajana. Odotettiin isoja kehitysportaita, mutta ei MLS-aika ole vienyt oikein mitään ominaisuutta eteenpäin. Masahan on erittäin monikäyttöinen pelaaja, voi pelata käytännössä topparista kärkeen, mutta tuossa paikassa ei nyt tänään kyllä onnistu.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
No eipä oikeastaan. Ylihehkutettu pelaaja majussa ollut aina.

Ideaalitilanteessa ei Suomen majussa pelaisi Veikkausliigan tai MLS:n hessuja.
Joo, voi olla että selostajat hehkuttaneet perusteettomasti ja minä oon uskonut. Mutta ei muistaakseni näin paska ole aiemmin ollut.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On muuten tuo illan U21-maaottelu Ranska-Englanti noin 19 kertaa ”kalliimpi” kuin tämä Maltan ja Suomen matsi. Siis kun katsotaan arvioituja siirtoarvoja pelaajille.
Nojoo, mutta tuohon vaikuttaa niin moni muu asia kuin pelitaidot kuten esimerkiksi edustusmaa ja ikä. Jos Suomi pelaisi noita vastaan, niin uskaltaisin lyödä Suomelle rahat. Mikäli siis vedonlyöntiä harrastaisin.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joelinton Cássio Apolinário de Lira
Nojoo, mutta tuohon vaikuttaa niin moni muu asia kuin pelitaidot kuten esimerkiksi edustusmaa ja ikä. Jos Suomi pelaisi noita vastaan, niin uskaltaisin lyödä Suomelle rahat. Mikäli siis vedonlyöntiä harrastaisin.

Siis jos Suomi pelaisi Ranskan tai Englannin u21-joukkuetta vastaan? Kannattaa vaikka katsoa ne pelaajalistat ja missä ne pelaajat pelaa ennen kuin alkaa pätemään.

Esim. Englannilla avauksessa Delap, Elliot, McAtee, Wharton, Anderson, Lewis jne.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, voi olla että selostajat hehkuttaneet perusteettomasti ja minä oon uskonut. Mutta ei muistaakseni näin paska ole aiemmin ollut.
Jos joku suomalainen nuori edes pelaa pienenkin hetken hyvää jalkapalloa, niin sitä tässä maassa osataan hehkuttaa. Kriittisyyttä vaatisin enemmän suomalaiseen futismediaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy