Ja pelin ohessa kirjoittaisit samalla tänne otteluseurantaanOlkoot vaikka kroksit, selviäisin niilläkin yhtä hyvin kuin Alho.
No eipä oikeastaan. Ylihehkutettu pelaaja majussa ollut aina.Eikö tuo Peltola ole aiemmin ollut ihan hyvä? Toki seuraan näitä pelejä aina silloin kun muistan.
Eikö tuo Peltola ole aiemmin ollut ihan hyvä? Toki seuraan näitä pelejä aina silloin kun muistan.
Lähti MLS:n pelaamaan, joka tuppaa viemään nopeuden pelaajalta kuin pelaajalta.Eikö tuo Peltola ole aiemmin ollut ihan hyvä? Toki seuraan näitä pelejä aina silloin kun muistan.
Toki pitäisi olla vahvoilla nyt kun on menossa nämä soccer-kisojen karsinnat.Lähti MLS:n pelaamaan, joka tuppaa viemään nopeuden pelaajalta kuin pelaajalta.
Joo, voi olla että selostajat hehkuttaneet perusteettomasti ja minä oon uskonut. Mutta ei muistaakseni näin paska ole aiemmin ollut.No eipä oikeastaan. Ylihehkutettu pelaaja majussa ollut aina.
Ideaalitilanteessa ei Suomen majussa pelaisi Veikkausliigan tai MLS:n hessuja.
Nojoo, mutta tuohon vaikuttaa niin moni muu asia kuin pelitaidot kuten esimerkiksi edustusmaa ja ikä. Jos Suomi pelaisi noita vastaan, niin uskaltaisin lyödä Suomelle rahat. Mikäli siis vedonlyöntiä harrastaisin.On muuten tuo illan U21-maaottelu Ranska-Englanti noin 19 kertaa ”kalliimpi” kuin tämä Maltan ja Suomen matsi. Siis kun katsotaan arvioituja siirtoarvoja pelaajille.
Nojoo, mutta tuohon vaikuttaa niin moni muu asia kuin pelitaidot kuten esimerkiksi edustusmaa ja ikä. Jos Suomi pelaisi noita vastaan, niin uskaltaisin lyödä Suomelle rahat. Mikäli siis vedonlyöntiä harrastaisin.
Jos joku suomalainen nuori edes pelaa pienenkin hetken hyvää jalkapalloa, niin sitä tässä maassa osataan hehkuttaa. Kriittisyyttä vaatisin enemmän suomalaiseen futismediaan.Joo, voi olla että selostajat hehkuttaneet perusteettomasti ja minä oon uskonut. Mutta ei muistaakseni näin paska ole aiemmin ollut.