Ei se haittaa, ajan kuluminen pelaa kotijoukkueen pussiin.Kylläpä kuuntelee tuomari pitkään mussutusta
Guardiolan pelitapa ilman tähtipelaajia:Aiempina vuosina sitä usein mietittiin miten Pep pärjäisi, jos materiaali ei olisi ylivertainen…
Kyllähän Pepin reaktiot kertoo siitä, että homma on mennyt aika lailla tunteisiin.
En kyllä muista aiemmin tällaista Pepiä. Vähän alkaa huvittaa.Ai että pepillä menee tunteisiin!
En kyllä muista aiemmin tällaista Pepiä. Vähän alkaa huvittaa.
Rodrin poissaolo on iso tekijä ja nyt on kapeampi rinki.Minua on alkanut kiinnostaa, mitä tänä syksynä Cityssä tapahtui. En ole huomannut, että kukaan seuran sisältä olisi mitään paljastanut. No ehkä ennen pitkää saamme kuulla jotain.
Sen Rodrin poissaolon lisäks muut jengit on ehkä vihdoin alkanut pelaamaan rohkeammin Cityä vastaan. En nyt sano, että helpommalla olisivat aiemmin päässeet, mutta samanlaista kyttäämistä ja valumista on vähemmän vastustajilla, eikä Haaland(kaan) ole niin usein paikoissa kun Cityllä pallo.Minua on alkanut kiinnostaa, mitä tänä syksynä Cityssä tapahtui. En ole huomannut, että kukaan seuran sisältä olisi mitään paljastanut. No ehkä ennen pitkää saamme kuulla jotain.
Mites tuo Brightonin kokoonpano suhteutuu tämän hetken Cityn kokoonpanoon?Rodrin poissaolo on iso tekijä ja nyt on kapeampi rinki.
Ei silti ihan selitä romahdusta mutta jos Rodri pelaisi, niin kyllä se todella ison eron tekisi.
Onhan se aika kaukana Cityn vastaavasta.Mites tuo Brightonin kokoonpano suhteutuu tämän hetken Cityn kokoonpanoon?
Fiorentina vs Inter peli pelataan myöhemmin loppuun? Pelaaja sairaalassa, edelleen tajuttomana,mutta hengittää itse?
Fiorentina vs Inter peli pelataan myöhemmin loppuun? Pelaaja sairaalassa, edelleen tajuttomana,mutta hengittää itse?