Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 676 362
  • 127 819

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Silvalla kävi tuuri että selvisi ilman korttia tuosta tilanteesta. Viimeiset viikon Cityn pelaaminen on kyllä ollut kuritonta. Paljon tyhmiä rikkeitä tappioasemassa.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näkee selkeästi, ettei homma ole enää Pepin hyppysissä. Moista tunnereaktiota en muista näkeneeni häneltä koskaan, vaikka tarkkaan olen aina häntä seurannut.

Liverpool on tällä hetkellä kone numero yksi. Viimeiset kolme vuotta Eurooppaa on hallinnut kaksi joukkuetta: Real Madrid ja Manchester City. Tällä viikolla Liverpool otti molemmista (kotikentällään) komeat ja varmat voitot. Ei tuskin tarvitse kenellekään kertoa, että se on ennakkosuosikki voittamaan UCL:n.

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua on alkanut kiinnostaa, mitä tänä syksynä Cityssä tapahtui. En ole huomannut, että kukaan seuran sisältä olisi mitään paljastanut. No ehkä ennen pitkää saamme kuulla jotain.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Minua on alkanut kiinnostaa, mitä tänä syksynä Cityssä tapahtui. En ole huomannut, että kukaan seuran sisältä olisi mitään paljastanut. No ehkä ennen pitkää saamme kuulla jotain.
Rodrin poissaolo on iso tekijä ja nyt on kapeampi rinki.

Ei silti ihan selitä romahdusta mutta jos Rodri pelaisi, niin kyllä se todella ison eron tekisi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rodrin loukkaantuminen varmasti vaikuttaa, mutta onhan muun porukan touhu kentällä jotenkin halutonta. Tänään Liverpool olisi voinut voittaa vaikka 10-0, eikä olisi ollut mikään vääryys.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sen Rodrin poissaolon lisäks muut jengit on ehkä vihdoin alkanut pelaamaan rohkeammin Cityä vastaan. En nyt sano, että helpommalla olisivat aiemmin päässeet, mutta samanlaista kyttäämistä ja valumista on vähemmän vastustajilla, eikä Haaland(kaan) ole niin usein paikoissa kun Cityllä pallo.

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rodrin poissaolo on iso tekijä ja nyt on kapeampi rinki.

Ei silti ihan selitä romahdusta mutta jos Rodri pelaisi, niin kyllä se todella ison eron tekisi.
Mites tuo Brightonin kokoonpano suhteutuu tämän hetken Cityn kokoonpanoon?

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Fiorentina vs Inter peli pelataan myöhemmin loppuun? Pelaaja sairaalassa, edelleen tajuttomana,mutta hengittää itse?

MegaForce

Jäsen
Fiorentina vs Inter peli pelataan myöhemmin loppuun? Pelaaja sairaalassa, edelleen tajuttomana,mutta hengittää itse?

"Italian Sky Sports kertoo, että Bove oli tajuton, kun häntä lähdettiin kuljettamaan Careggin sairaalaan Firenzeen. Median mukaan Bove on sittemmin tullut tajuihinsa, pystyy hengittämään ja hänen sydämensä toimii."

Toivottavasti näin!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy