Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 527 730
  • 127 438

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Miten tollanen roikkuva vapari-keskitys voi muodostua noin vaaralliseksi?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mutta jos tän piti olla joku Kanerva statement game, niin ei ole ollut. Joo vähemmän kauheeta ja Pohjanpalo osaa tehdä maaleja. Mutta onhan taas Kanerva saanut Suomen todella passiiviseksi.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alkaa olemaan kieltämättä samaa meininkiä kuin Backen aikana. Kyllä mä toki tiedostan, että pelaajamateriaali on todella heikko muutamaa lukuun ottamatta, mutta silti tosi surkeaa peliä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sen yhden kerran kun viidessa vuodessa KAmara laukoo niin...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mutta jos tän piti olla joku Kanerva statement game, niin ei ole ollut. Joo vähemmän kauheeta ja Pohjanpalo osaa tehdä maaleja. Mutta onhan taas Kanerva saanut Suomen todella passiiviseksi.

Mahtaneeko kukaan olla odottanut statement-peliä? Toisaalta, itse oon koko illan miettinyt mitä odottaa, mitä pitäisi odottaa ja mihin joukkuetta intensiivisemmin seuraavat ovat tyytyväisiä.

Tulos eli voitto tänään agendalla? Tasoitus tuli, johto suli,sittemmin yks 999 taalan paikka vastaiskusta. Katotaan miten tästä 65 min eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos tämäKIN peli onnistutaan häviämään niin sanat ei riitä kuvaamaan miten kovasti toivon Kanervan painuvan vitun kauas Suomen valmentajan paikalta. Ikuisesti.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Keskialueella syöttöpeliä, painopisteen vaihto, laitanousu ja uhkaava poikkisyöttö luukulle johon Jolle oli rynnimässä.

Näytti ihan jalkapallolle.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mahtaneeko kukaan olla odottanut statement-peliä? Toisaalta, itse oon koko illan miettinyt mitä odottaa, mitä pitäisi odottaa ja mihin joukkuetta intensiivisemmin seuraavat ovat tyytyväisiä.

Tulos eli voitto tänään agendalla? Tasoitus tuli, johto suli,sittemmin yks 999 taalan paikka vastaiskusta. Katotaan miten tästä 65 min eteenpäin.
Omat odotukset. Keskinkertainen suoritus jolla hikinen yhden maalin voitto, tappio tai tasuri. Ja sitähän tämä on ollut. Jos Kanerva haluasi, pitää työpaikkansa niin nyt oli se hetki kun jotain pitäisi näyttää.

Tai no Ari Lahti kyllä sellanen surkimus Palloliiton johtajana, niin todennäköisesti tätä kärsimystä jatketaan pitkälle ensi vuoteen ainakin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämä on kuitenkin vain (MM-karsintojen) Nations Leagueaa eli arvo ei ole edes sen verran isompi kuin EM-karsinnoissa. Eli en usko, että näistä kenkitään.
Ihan sama. Suomi on pelannut nyt niin kauan tuota superpassiivista selviytymisfutista, että ainakin itsellä se on tappanut täysin mielenkiinnon edes seurata kunnolla Huuhkajien pelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös