Samaa mieltä, pitäis olla siellä kun "maabrändille" tärkeämpää.Pohja oli hieman kriittisempi, kaveri vieressä pyöritteli asiaa siten etten ihan päässyt kartalle. Eli onko järkevää kutsua nuoria pelaajia tän hetkisten panosten suhteen johonkin höpöhöpö-maaotteluihin vai olisko pitänyt antaa keskittyä panoksellisiin U21 em-karsintapeleihin.
Okei, kotimatsit, Irlanti, Englanti. Täytyyhän sitä presentoitua ja pelaajillekin varmasti hienoja kokemuksia. Mutta toivottavasti ei sitten maksa Pikkuhuuhkajille ihan hirveästi.
Hieman erilaiselta olisi näyttänyt kokoonpano vielä viime keväänä. Carsley kyllä vaikuttaa ihan hyvältä valinnalta hommaan. Ehkä itse eniten ihmetyttää hirttäytyminen Pickfordiin yhä. Joo kilpailu paikalle ei ole kovinta, mutta olettaisin että pelin avaamisessa kukkupallo ei oo se peliä kehittävin tapa.Englannin avauskokoonpanon keski-ikä 24.5v ja onhan toi keskikenttä/hyökkäys tänään ihan kivan näköinen. TAA ja Lewis vielä laidoilla.
Itseäni harmittaa se, että Bellingham avaa. Todennäköisesti ei siis avaa Helsingissä, enkä häntä kentällä näkisi.Englannin avauskokoonpanon keski-ikä 24.5v ja onhan toi keskikenttä/hyökkäys tänään ihan kivan näköinen. TAA ja Lewis vielä laidoilla.
Voin kertoa, että EI ole!! Siis siistiä.En ole vielä päättänyt, onko tuo lippuihin oman joukkueen tai kaupungin tai kaupunginosan kirjoittaminen aivan ultra junttia vai siistiä. Joku "FC Kerava", "Peräjärven ponnistus" tai "Hervanta" siniristilipun päällä, hmm. Kai se sit on lutuuria.
Eikö edes Kekkonen?Eishaatana pressatkaan kirjoittele valtiolippuun omaa nimeänsä jne...
Entä jos se onkin Walta kuka tekee sit neljännen?Vahva tunne, et Huuhkajat vie 3-0. Jolle tekee 2, 6 min ja 15 min. Valta ajassa 34 min.
Entä jos se onkin Walta kuka tekee sit neljännen?
Itse toivoisin ennen puolarii ainakin yhden pildenKiitos viestistäsi. Tiesitkö että Aku Ankan erässä jaksossa oli myös "W.W". Joku Woitto W Markkula tjsp.
Siinä seikkailussa Mustakaapu ryöstö rikkaiden hotellin, mutta Mikki ja Hessu sai Mustakaavun satimeen
Yllättävän iso irkkuporukka katsomossa. Onko näkynyt Helsingin baareissa tänään?
Ei huono päivä siellä.'Toki itse olin menossa hoitajalle riisuutumaan
Voi siinä olla tietynlaista futisromantiikkaa tulla lokakuiseen Hesoihin katsomaan vierasmatsia.Yllättävän iso irkkuporukka katsomossa. Onko näkynyt Helsingin baareissa tänään?