Se vaatisi sellaista itserefletiota jota ei toistaiseksi meidän Markku ole osoittanut.Menisikö ihan itse pötköttömään sen eteen?
Ite odotan maajoukkuepelaajalta muutakin kun jaksamistaJengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Ai niin siis nythän meidän pitää olla tosi iloisia ja tyytyväisiä Niskasen otteista koska hän on meitä kaikkia parempi pelaamaan jalkapalloa.Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Jaksaisin kyllä juosta, mutta en kovin lujaa. Ja Niskanen on ollut ihan paska.Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
No ei sillä Niskasellakaan tuon enempää edellytyksiä kentällä oloon ole.Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Ai niin siis nythän meidän pitää olla tosi iloisia ja tyytyväisiä Niskasen otteista koska hän on meitä kaikkia parempi pelaamaan jalkapalloa.
Upeasti meinasi Suomi päästä pallon kanssa Englannin kenttäpuoliskolle! Se oli erittäin lähellä!
Kyllä mä oon pettynyt, vaikka kuinka mutasarjoissa tehot 0+1 itsellä tällä kaudella niin silti ei saanut Kanervalta kutsua mukaan kun kaiken maailman Niskaset häärää tuolla.Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Tässä puhutaan ammattilaisurheilijoista ja Suomen maajoukkueesta. Tuollainen "Et voi arvostella elokuvia, koska et ole ikinä ohjannut elokuvaa" kommentti kuulostaa aika naurettavalta.Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä