Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Niskanen lähti paskalle, kun Madueke meni jo toiseen suuntaan.
Eipä ollut de Ligtinkään pelaamisessa kovin paljoa kehuttavaa. Itse asiassa oli aika katastrofaalinen ja virhealtis kummassakin ottelussa ja koko tämän maajoukkuetauon.Dumfries taas vaihteeksi aivan kamalalla pelipäällä. Huoh.
Mutta kenet Kanerva heittää tänään bussin alle?
Se vaatisi sellaista itserefletiota jota ei toistaiseksi meidän Markku ole osoittanut.Menisikö ihan itse pötköttömään sen eteen?
Ite odotan maajoukkuepelaajalta muutakin kun jaksamistaJengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Ai niin siis nythän meidän pitää olla tosi iloisia ja tyytyväisiä Niskasen otteista koska hän on meitä kaikkia parempi pelaamaan jalkapalloa.Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Jaksaisin kyllä juosta, mutta en kovin lujaa. Ja Niskanen on ollut ihan paska.Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
No ei sillä Niskasellakaan tuon enempää edellytyksiä kentällä oloon ole.Jengi vetää Niskasta kölin ali. Moniko jaksais edes juosta itse tuolla kentällä
Ai niin siis nythän meidän pitää olla tosi iloisia ja tyytyväisiä Niskasen otteista koska hän on meitä kaikkia parempi pelaamaan jalkapalloa.