Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 155 790
  • 122 443

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Päivänselvältä pilkulta tuo näyttää itselle. Harmittavaa jos Saka meni vielä loukkaamaan itseä tuossa alastulossa.
Omaan silmään ei kyllä yhtään ja naurettavat itkut siihen loppuun. Eihän Neuer tullut mitenkään juoksulinjalle. Saka itse vei jalan kummallisesti Neuerin jalkaan.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Miksi muuten Realin pelissä oli katto kiinni? Onko ennenkin ollut vai mikä homma tässä nyt oli?
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
En ole Virkkusta kuullut sitten Valioliigaviikkoaikojen. Ei se siinä noin kummallisen kuuloisesti vääntänyt ja ääntänyt sanoja. Onko sillä joku rooli päällä tuossa selostamisessa.. (?).
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
2-2 tasuri kaikesta huolimatta ja vaikeuksien jälkeen hyvä tulos ja lähtökohta lähteä toiseen otteluun koti-Allianzille. Toisaalta taas harmi, koska peli oli kyllä siinä näpeissä sillä tavalla, että iso ryöstökään ei ollut kaukana. Tuchelilta hyvä taktinen suoritus ja littipeukkua tästä pelistä, kaikista epäilyksistä huolimatta. Goretzka, Gnabry, Sané...valtaisa tasonnosto aiemmista, milloinkohan viimeksi tämä trio on samaan aikaan pelannut hyvän pelin.

Viikon päästä jonkun muun on kuitenkin avatta Dierin paikalla. Kammottava peli ja oli kyllä tikittävä aikapommi tuolla alakerrassa. Dier ei vaan voi olla kokoonpanossa. Min-jae sisään, koska Upamecaanoonkaan (sattuneista syistä) ei tällaisessa pelissä se suurin luotto ole. Mutta tämän Dier-gimmickin pitää loppua, muuten se tulee maksamaan vielä. Taso on vaan näissä matseissa liian kova.
 
Suosikkijoukkue
TPS
En ole Virkkusta kuullut sitten Valioliigaviikkoaikojen. Ei se siinä noin kummallisen kuuloisesti vääntänyt ja ääntänyt sanoja. Onko sillä joku rooli päällä tuossa selostamisessa.. (?).
Juuri mietin samaa, nyt katsoin toisen puoliajan ja oli todella rasittavan kuuloinen. En oikein osaa edes kuvailla, koko puhetyyli merkillinen. En muista kuulostaneen tuolta aiemmin, tosin en ole ihan hetkeen nähnyt Virkkusen selostamaa peliä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Oli kyllä erikoinen, ja aiheutti itselleen kovan iskun sääreen. En nähnyt oliko jaloillaan pelin loputtua?
Kyllä se sieltä nousi ja aika kuumana kävi jollekin itse aiheutetusta törmäyksestä.
 

redpecka

Jäsen
Olipahan viihdyttävä ottelu tämä RMA-ManC. Baarissa hyvá meininki. Oli joku ankkuritatuoitu heebo, mutta kun yritin hänen kanssaan puhua englantia niin en ymmärtänyt kipparikallen sanomisista mitään. Jäi mysteeriksi oliko skotti, walesilainen, lontoolainen, mansesterilainen, irkku.. Taisi trollata minua kun hiffas etten oo natiivi.. Onneks omassa pöydässäni oli tolkun väkeä: hurrattiin Realin maaleille. Vaikka joku siinä kyselikin että koska se Barçan matsi tulee ja osasin sanoa että mañana. Huomenna hurraamme sille. Vai onko täällä maailmassa kukaan jonkun PSG:n vankkureissa? Tuskin.
 

Jass0

Jäsen
Olin kuulevani, että tämän päivän chämppäriotteluita mainostettiin eilisen kierroksen jälkeen kovakuntoisella Atletico Madridilla. Jos kymmentä viimeisintä peliä katsoo, niin kuulin varmasti väärin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sakan tilanteesta vielä myös, että ei ollut missään nimessä pilkku. Todella typerä pelaaminen ja kalastusyritys. Ilman loikkaa olisi voinut tehdä maalin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja se vielä pitää sanoa että mulla on kyllä ikävä vierasmaaleja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Näyttihän niitä eilenkin tulleen peräti viisi kahteen otteluun.

Jaa et ymmärtänyt siis? Eli on ikävä vanhaa vierasmaalisääntöä. Jotenkin vain kuului pudotuspeleihin että vierasmaaleilla on merkitystä. Nyt on sama kuin lähdettäisiin toisiin osaotteluihin 0-0 -tilanteesta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jaa et ymmärtänyt siis?
Mulla on sellainen villi kutina pyllyssä että ymmärsi.

Mutta asiasta samaa mieltä: vierasmaalisääntö pitäisi kyllä saada takaisin. Se oli omaleimainen ja kutkuttava ulottuvuus, joka todellakin tasasi puntteja, sillä kotiyleisö antaa voimaa. Jos ei tähän usko, niin kannattaa selvittää miten ja miksi Pep ohjeisti joukkuettaan pelaamaan FC Köpistä vastaan vieraissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös