Tuchel tuli tammikuussa sisään, kun voittivat. Liigassa sitten nosti Chelsean 7 sijalta aina neljänneksi. Eli vaikka Chelsealla oli vaikeaa Lampardin alaisuudessa, niin päin persettä Tuchelin alaisuudessa kausi ei mennyt.Bayernilla on tästä otteluparista vielä pitkä matka jatkoon, mestaruudesta puhumattakaan, mutta eikö Tuchelilla ollut Chelskissä aika sama tilanne, että sarjassa kaikki meni päin helvettiä ja potkut olivat jo varmat mutta UCL-pytty tuli kuitenkin kotiin kauden päätteeksi?
Mä olen tässä väijynyt, kuinka Milwall voitti Leicesterin ja Leeds on pelaamassa tasan sun lemppariseurasi kanssa.Kaikkia varmasti kiinnostaa että Skottien divarissa oli tänään tärkeitä matseja.
Iso voitto Milwallille. Siellä ei ole oikein toiminut Harris-futis viime aikoina.Mä olen tässä väijynyt, kuinka Milwall voitti Leicesterin ja Leeds on pelaamassa tasan sun lemppariseurasi kanssa.
Okei, muistin siis aika pahasti väärin. Kiitos korjauksesta.Tuchel tuli tammikuussa sisään, kun voittivat. Liigassa sitten nosti Chelsean 7 sijalta aina neljänneksi. Eli vaikka Chelsealla oli vaikeaa Lampardin alaisuudessa, niin päin persettä Tuchelin alaisuudessa kausi ei mennyt.
Sakalle ennemmin kortti Manun potkaisusta.Päivänselvältä pilkulta tuo näyttää itselle. Harmittavaa jos Saka meni vielä loukkaamaan itseä tuossa alastulossa.
Omaan silmään ei kyllä yhtään ja naurettavat itkut siihen loppuun. Eihän Neuer tullut mitenkään juoksulinjalle. Saka itse vei jalan kummallisesti Neuerin jalkaan.Päivänselvältä pilkulta tuo näyttää itselle. Harmittavaa jos Saka meni vielä loukkaamaan itseä tuossa alastulossa.
Sakalle ennemmin kortti Manun potkaisusta.
Hidastusten jälkeen samaa mieltä. Liian hätäinen kommentti asiaan.Omaan silmään ei kyllä yhtään ja naurettavat itkut siihen loppuun. Eihän Neuer tullut mitenkään juoksulinjalle. Saka itse vei jalan kummallisesti Neuerin jalkaan.
Miksi muuten Realin pelissä oli katto kiinni? Onko ennenkin ollut vai mikä homma tässä nyt oli?
Juuri mietin samaa, nyt katsoin toisen puoliajan ja oli todella rasittavan kuuloinen. En oikein osaa edes kuvailla, koko puhetyyli merkillinen. En muista kuulostaneen tuolta aiemmin, tosin en ole ihan hetkeen nähnyt Virkkusen selostamaa peliä.En ole Virkkusta kuullut sitten Valioliigaviikkoaikojen. Ei se siinä noin kummallisen kuuloisesti vääntänyt ja ääntänyt sanoja. Onko sillä joku rooli päällä tuossa selostamisessa.. (?).
Oli kyllä erikoinen, ja aiheutti itselleen kovan iskun sääreen. En nähnyt oliko jaloillaan pelin loputtua?Omaan silmään ei kyllä yhtään ja naurettavat itkut siihen loppuun. Eihän Neuer tullut mitenkään juoksulinjalle. Saka itse vei jalan kummallisesti Neuerin jalkaan.
Kyllä se sieltä nousi ja aika kuumana kävi jollekin itse aiheutetusta törmäyksestä.Oli kyllä erikoinen, ja aiheutti itselleen kovan iskun sääreen. En nähnyt oliko jaloillaan pelin loputtua?
En ole Virkkusta kuullut sitten Valioliigaviikkoaikojen. Ei se siinä noin kummallisen kuuloisesti vääntänyt ja ääntänyt sanoja. Onko sillä joku rooli päällä tuossa selostamisessa.. (?).