Liittyikö mahdollisesti tuohon Isis-uhkaan?Miksi muuten Realin pelissä oli katto kiinni? Onko ennenkin ollut vai mikä homma tässä nyt oli?
Ei kyllä se johtui ihan vain metelin lisäämisestä.Liittyikö mahdollisesti tuohon Isis-uhkaan?
Isis uhkaa iskeä Mestarien liigan otteluihin – turvatoimia kiristetään
Isis on uhannut kaikkia neljää Mestarien liigan puolivälierää.www.is.fi
Näyttihän niitä eilenkin tulleen peräti viisi kahteen otteluun.Ja se vielä pitää sanoa että mulla on kyllä ikävä vierasmaaleja.
Näyttihän niitä eilenkin tulleen peräti viisi kahteen otteluun.
Mulla on sellainen villi kutina pyllyssä että ymmärsi.Jaa et ymmärtänyt siis?
Mulla on sellainen villi kutina pyllyssä että ymmärsi
Ja mä halusin vain kirjoittaa pyllykutinasta.No kyllä mä sen nyt tajusin. Kunhan yritin hassutella.
Pyllykutinaa ei pidä koskaan aliarvioida. Usein se enteilee juuri sitä, mitä tulee tapahtumaan. Olen itse useaan kertaan sen tällä kaudella omakohtaisesti kokenut. Viimeksi sunnuntaina.Ja mä halusin vain kirjoittaa pyllykutinasta.
Älkööt pyllymme koskaan lakatko kutisemasta!Pyllykutinaa ei pidä koskaan aliarvioida. Usein se enteilee juuri sitä, mitä tulee tapahtumaan. Olen itse useaan kertaan sen tällä kaudella omakohtaisesti kokenut. Viimeksi sunnuntaina.
Olikohan @Fordél joka noita aika avasi.Nyt en muista kuka niitä kelloja bongaili, mutta eilen oli tämmöistä ranteessa.