Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 157 415
  • 122 449

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Taas. Täysin, siis aivan täysin mitätön tilanne. Vain pieni kontakti, ei rikettä, ja Pohje on nurin. Perkele, että tuohon pitäisi puuttua.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
@Proffa_20 Tuus ny itte selittään miten Bayernista voi nauttia, kaiken tämän päivän urheiluvitutuksen keskellä olisi kiva nauttia edes jostain.
Tuloksen puolesta tasuri, saatika voitto olisi jo suuren nautinnon aihe, koska odotukset olivat kyllä täysin päinvastaiset. Toki myös puhtaasti pelillinen taso on ollut odotettua parempi, vaikkei häikäisevää.

Nykyinen tulos (1-2) olisi todella kova ja positiivinen tulos Bayernin kannalta.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Jumalauta toi Saka ottaa paljon osumaa. Tänä kesänä on se kolme viikkoa kesälomaa niin pitää olla jossain cryo-kapselissa koko aika, että on taas elokuussa pelikunnossa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä olin kokonaan unohtanut miten nopea Håland on. Siitä alkaa olla puolitoista vuotta kun hän on viimeksi juossut pelissä kovaa, ja nyt kun otti tuossa Vinin kiinni, niin morjens. Olisi kiva nähdä joukkueessa, joka ei pelkästään hiero yläkolmanneksella.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
"Vähän" liikaa tilaa Fodenilla...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei oppinut Real kerrasta. City on nyt 25 minuuttia hakenut vetopaikkoja tuosta boksin rajalta ja silti jätetään tiloja.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Bayernilla on tästä otteluparista vielä pitkä matka jatkoon, mestaruudesta puhumattakaan, mutta eikö Tuchelilla ollut Chelskissä aika sama tilanne, että sarjassa kaikki meni päin helvettiä ja potkut olivat jo varmat mutta UCL-pytty tuli kuitenkin kotiin kauden päätteeksi?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Pep löysi kuin löysikin puoliajalla ne reijät tuosta Realin puolustuksesta. Ei City edelleenkään läheltä ole päässyt yrittämään, mutta ei sen niin väliksi, kun potkujen laatu tuota luokkaa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Bayernilla on tästä otteluparista vielä pitkä matka jatkoon, mestaruudesta puhumattakaan, mutta eikö Tuchelilla ollut Chelskissä aika sama tilanne, että sarjassa kaikki meni päin helvettiä ja potkut olivat jo varmat mutta UCL-pytty tuli kuitenkin kotiin kauden päätteeksi?
Tuchel tuli tammikuussa sisään, kun voittivat. Liigassa sitten nosti Chelsean 7 sijalta aina neljänneksi. Eli vaikka Chelsealla oli vaikeaa Lampardin alaisuudessa, niin päin persettä Tuchelin alaisuudessa kausi ei mennyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Aah, nasulia! Jäätävä maali.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Madridissa on kyllä jo ihan UEFA-perspektiivilläkin aivan paska tuomari. Rima ei ole korkella, mutta voi Jeesus polkupyörän päällä sentään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kaikkia varmasti kiinnostaa että Skottien divarissa oli tänään tärkeitä matseja.
Mä olen tässä väijynyt, kuinka Milwall voitti Leicesterin ja Leeds on pelaamassa tasan sun lemppariseurasi kanssa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä olen tässä väijynyt, kuinka Milwall voitti Leicesterin ja Leeds on pelaamassa tasan sun lemppariseurasi kanssa.
Iso voitto Milwallille. Siellä ei ole oikein toiminut Harris-futis viime aikoina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Päivänselvältä pilkulta tuo näyttää itselle. Harmittavaa jos Saka meni vielä loukkaamaan itseä tuossa alastulossa.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tuchel tuli tammikuussa sisään, kun voittivat. Liigassa sitten nosti Chelsean 7 sijalta aina neljänneksi. Eli vaikka Chelsealla oli vaikeaa Lampardin alaisuudessa, niin päin persettä Tuchelin alaisuudessa kausi ei mennyt.
Okei, muistin siis aika pahasti väärin. Kiitos korjauksesta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Leeds ja Sunderland tosiaan tasan, ja taas on Ipswichillä väylä auki suoraan nousuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös