Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 160 311
  • 122 508

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Lisa Nilsson oli se jonka kanssa Sirkesalon Aki duetoi.

Porto pelaa aika ja pelaa sikaa. Mielenkiintoinen kombinaatio.

Ja Porto ei ole edes ollut aiemman ottelun tasollaan vielä, pysyvät todella hyvin pystyssä. Arsulla on kiire kokoajan. Porto tekee vain sen mitä se osaa ja voittavat vielä tämän parin tuolla tavalla ja se ei ole väärin. Arsenalin täytyy itse miettiä, että miten nuo blokit hoidetaan.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Valjussahan tuosta ei olisi rikettä tullut...Noh tää onkin ucl:ää
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Vaihtoja voisi Arteta suorittaa pikkuhiljaa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Onhan Arteta Valioliigan ärsyttävimpiä managereja. Kauhea valitus ja heiluminen ja ja. Niin ja on myös Valioliigan parhaita managereita.
Miksi ei Kloppin vinkumisia lasketa? Ihan samalla tavallahan se on vinkunut jo vuosia? Pep myös oli vinkuja aiemmin, mutta sitä ei lasketa ilmeisesti.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Italialainen jalkapallo on kyllä omituista paskaa. Barcelonan lapsijoukkue johtaa, Napolin pakko tehdä vähintään maali, ja tuloksena on 1 laukaus maalia kohti. Erikoista on. Ja sitten koliseekin omissa, vaikuttaa David Moyesin taktiikalta!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Onko oikeasti pakko? :D Tai muotoillaan, että onko tässä oikeasti mitään epäselvää?
Kerro miten hän on vinkuja? Otti kantaa sellaiseen asiaan johon Klopp tai Pep ei uskaltaneet ottaa kantaa?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kerro miten hän on vinkuja? Otti kantaa sellaiseen asiaan johon Klopp tai Pep ei uskaltaneet ottaa kantaa?
Siis... En minä ole puhunut mitään mistään vinkumisesta. En kyllä sen enempää ole verrannut kehenkään toiseen valmentajaankaan. Kunhan kommentoin, ettei pitäisi olla mikään ihme, että Arteta menee paikallisfanin ihon alle.

Mutta jos nyt vastataan kysymykseen, niin Arteta on aivan liian hermoheikko ja äkkipikainen tuolla sivurajalla. Siihen päälle ne lehdistötilaisuuksien jankutukset, niin kyllähän se menee aika säännöllisesti huonon huumorin puolelle.

Tuossa yllä kun implikoit, ettei Kloppia tai Guardiolaa ole kritisoitu vastaavasta, niin, no, kyllä todellakin on. Varsinkin Kloppia. Mutta Artetalla on kyllä kieltämättä aika paljon vähemmän niitä sympaattisia hetkiä. Siis jollei ole Arsenalin fani, jolloin tilanne on luonnollisesti aika erilainen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Miksi ei Kloppin vinkumisia lasketa? Ihan samalla tavallahan se on vinkunut jo vuosia? Pep myös oli vinkuja aiemmin, mutta sitä ei lasketa ilmeisesti.

No silleen aika yksinkertainen syy, Arteta on vielä Kloppia ärsyttävämpi persoona.

Pelkkä se Newcastle-pelin jälkeinen haastattelu. Ei saatana sentään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sellainen huomio, että Saarbrucken, joka pelaa jossain kolmannella sarjatasolla Saksassa, pisti just Mönchengladbachin lauluun DFB-cupissa lisäajan 2-1 -maalilla. Aiemmilla kierroksilla ovat pudottaneet jo mm. Frankfurtin ja sitten jonkun munchenilaisen potkupallojoukkueen joka ei voita tällä kaudella mitään pokaalia.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Siis... En minä ole puhunut mitään mistään vinkumisesta. En kyllä sen enempää ole verrannut kehenkään toiseen valmentajaankaan. Kunhan kommentoin, ettei pitäisi olla mikään ihme, että Arteta menee paikallisfanin ihon alle.

Mutta jos nyt vastataan kysymykseen, niin Arteta on aivan liian hermoheikko ja äkkipikainen tuolla sivurajalla. Siihen päälle ne lehdistötilaisuuksien jankutukset, niin kyllähän se menee aika säännöllisesti huonon huumorin puolelle.

Tuossa yllä kun implikoit, ettei Kloppia tai Guardiolaa ole kritisoitu vastaavasta, niin, no, kyllä todellakin on. Varsinkin Kloppia. Mutta Artetalla on kyllä kieltämättä aika paljon vähemmän niitä sympaattisia hetkiä. Siis jollei ole Arsenalin fani, jolloin tilanne on luonnollisesti aika erilainen.

Niin no jos olet Kloppia seurannut kuten minä, niin ihan samalla tavallahan se on pelannut jo vuosia median kanssa. Otit kantaa kuintenkin tuohon vinkumis kommenttiin jota ajattelit sitten kuitenkin olla sitä mieltä, että minä en ymmärrä sitä? Arteta on yhtä hermoheikko ollut sivurajalla kuin Klopp tai Pep. Tosin minä voin sen näin fanina myöntää. Ja en minä Artetaa tässä puolusta muutenkuin sen verran, että ihan turha Artetaa on vinkujaksi syyttää. Pep ja Klopp ovat kyllä ihan samanlaisia vinkujia olleet jo vuosia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Otit kantaa kuintenkin tuohon vinkumis kommenttiin jota ajattelit sitten kuitenkin olla sitä mieltä, että minä en ymmärrä sitä?
Noh, en kyllä ottanut. Otin kantaa siihen, kun ihmettelit, miksi Arteta menee ihon alle Spurs-fanilla. Mutta antaa olla. Tämä ei ole millään lailla merkityksellistä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Dumari näyttää muuten aivan häkellyttävän paljon Trossardilta.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Arteta on alistunut täysin tuohon Porton pelaamaan peliin.

Nketiah näköjään on tulossa ratkaisemaan. Ja Zinchenko myös...Tämä arpa tosin vuotaa alaspäin myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös