Mä lupaan jättää väliin, ei jaksa peli kiinnostaa yhtään, väsy vie voiton.Lupaan tulla vasta jos Newcastle on tappiolla kolme. Muut on jo varmaan niin kännissä. Pihtiputaalaisesta pontikasta.
Mä lupaan jättää väliin, ei jaksa peli kiinnostaa yhtään, väsy vie voiton.Lupaan tulla vasta jos Newcastle on tappiolla kolme. Muut on jo varmaan niin kännissä. Pihtiputaalaisesta pontikasta.
Aika yksipuolista ollut. Tulee kyllä pitkä ilta.
Tuo oli kyllä kuin hidastetusta filmistä, Newcastlen puolustaminen.
Niinpä, viime kaudella oli pitkään liigan parasta.On kyllä todella vaikea selittää mitähän Newcastlen puolustus tekee tällä hetkellä.
Voin lohduttaa: sama ongelma näkyy kaikilla joukkueilla tällä hetkellä Arsenalia vastaan.Newcastlella taas sama ongelma. Keskikenttä kusee, varsinkin Longstaff, puolustus sekoilee ja Arsenal pääsee koko ajan juoksemaan väleihin. Jotain pitäis tehdä.
Voin lohduttaa: sama ongelma näkyy kaikilla joukkueilla tällä hetkellä Arsenalia vastaan.
Ehkä ne seuraa ihan vaan sitä peliä?Missähän lienee palstan Arsenal fanit? Pitäisi olla hehkuttamassa mahtavaa joukkuetta. Minä ja Mikko vaan seurataan peliä.
Joo se on juuri näin. Ei tässä tarvitse keulia vielä. Kautta on vielä paljon jäljellä...Lähemmäs parikymmentä vuotta harjoteltu nöyryyttä niin ei ihan heti lähde keulimaan.
Oli kyllä hämmentävän hyvä ensimmäinen puoliaika. Arsenalin kauden paras.
Ja Saka samalla viimenen naula.