Mun on myönnettävä etten tiennyt Adaman pelaavan nykyään Fulhamissa.
Mä tajusin tän saman vasta loppuvuodesta ja mietin että kyllä katosi nopeasti valokeilasta yhtäkkiä.
Mun on myönnettävä etten tiennyt Adaman pelaavan nykyään Fulhamissa.
The best I can do for you is Mainoo-Amad vaihtoBruno-Amad vaihto alkaisi maistumaan.
"Se Oikea kapteeni" ratkaisee ja ollut vaarallisin United pelaaja tänään.
Ei se Camp Nou ihan yhtä seksikäs ole kuin Molineux.Mä tajusin tän saman vasta loppuvuodesta ja mietin että kyllä katosi nopeasti valokeilasta yhtäkkiä.
No joo, mutta koska tämä toistuu jatkuvasti ja viat ovat rakenteellisia, en kyllä jaksaisi liikaa haukkua pelaajia. Valmentajan piikkiin tämä menee 99%. Aivan saatanan huonoa tekemistä valmennukselta.Sietäisivät pelaajat hävetä
No joo, mutta koska tämä toistuu jatkuvasti ja viat ovat rakenteellisia, en kyllä jaksaisi liikaa haukkua pelaajia.
On United pelannut rakenteellisesti hyviäkin kausia SAF:n jälkeen. Ei välttämättä mitään timanttisia, mutta ehyitä, järkeviä, pelaajien kyvyt ja heikkoudet tiedostavia kausia kylläkin. Kyllä se kertoo ten Hagista aika paljon, että ongelmat jotka havaittiin jo viime kaudella ennen kuin tulokset alkoivat dipata, ovat edelleen voimakkaammin ja voimakkaammin läsnä. Ja että näin huonosti ei mennyt edes Moyesin kanssa...Joka pelissä ja kymmenen vuotta...
Ja hienoa uraa.Foden pelaa hienoa kautta.