Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 188 097
  • 122 850

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Komiaa hei.
 

Liitteet

  • IMG_7443.jpeg
    IMG_7443.jpeg
    482,6 KB · kertaa luettu: 93

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Liverpoolilta ovat varmuudella poissa Alisson, TAA, Matip, Thiago, Bajcetic, Jones ja Jota. Myös hyvin epävarmaa on pystyvätkö Salah, Nunez ja Szoboszlai pelaamaan. Itse toivon hartaasti, ettei noita peluutettaisi taas liian aikaisin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Liverpoolilta ovat varmuudella poissa Alisson, TAA, Matip, Thiago, Bajcetic, Jones ja Jota. Myös hyvin epävarmaa on pystyvätkö Salah, Nunez ja Szoboszlai pelaamaan. Itse toivon hartaasti, ettei noita peluutettaisi taas liian aikaisin.

Salah, Nunez ja Szoboszlai kaikki sivussa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Siellä on vissiin Sheffieldin pelaajat tapelleet keskenään. Ei sillä että olisi mennyt muutenkaan mitenkään hyvin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siellä on vissiin Sheffieldin pelaajat tapelleet keskenään. Ei sillä että olisi mennyt muutenkaan mitenkään hyvin.

Joo vähän huitoivat. Surullinen joukkue kaikkiaan.

Finaalista nyt sen verran että Chelsea jos voittaa niin ovat kusessa ja jos Pool voittaa niin Valjun kahdeksas pääsee Eurooppaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mulle ei soita kyllä yhtään kelloja tämä Chelsean penkillä oleva Jimi Tauriainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös