Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 144 413
  • 122 369

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Uskotteko kotona, Jude Bellingham ja 0-1.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jokohan ohjaaja poimii Varanen kuviin...
Ymmärtäisin laitapakin peluuttaamisen topparina paljon paremmin, jos joukkueessa olisi usea todella hyvä laitapakki. Tai jos joukkue pelaa vahvaa pallonhallintaan perustuvaa peliä, jossa topparit hoitavat päävastuun pelinrakennuksesta. Manussa kumpikaan noista ei täyty, joten vaikuttaa aika paskalta idealta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
McT häviää jatluvasti miehensä keskikentällä, niin tuossa(kin) 2-0 maalissa. Sitten siellä oli Shaw yksin kahden vastustajan välissä kun laitapakki oli jossain ties missä. Unitedin puolustusmuoto, etenkin rest defence, on niin huonoa että viimeisessä vaiheessa tarvitaan joko pelastus mallia Maguire tai sitten tapahtuu näkyvä kaksinkamppailutappio.

Eli sama meno jatkuu: United on taktisesti aivan paska ja sekä voitot että tappiot tulevat yksilöiden vireen ja onnistumisten kautta.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
McT on niitä pelaajia joilla voidaan voittaa yksittäinen peli mutta ei pitkässä juoksussa mitään isompaan. Toki ei ole ainoa mutta käy hyvänä esimerkkinä kun on ainoa joka maaleja tuntuu tekevän.
 

Barney

Jäsen
Nyt on näköjään Rashford katsonut repeatilla sitä klippiä, jossa Pasi keuhkoaa että ”jumalauta, jos sä et osaa tehä maaleja ni sit sä ainakii revit kaiken joukkueelle”. Jotain hyvää tästäkin ottelusta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jes, loppuminuuttien keltainen Brunolle ja Anfieldilla tulee vielä pahemmin dunkkuun.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aston Villa on muuten voittanut tällä kaudella tasan kaikki kotipelinsä ja Arsukaan ei näytä menoa hidastavan. Ilmoittautuvat kyl mestaruustaistoon viimeistään jos sama tasaisuus alkaa löytymään vielä vieraissa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aston Villa on muuten voittanut tällä kaudella tasan kaikki kotipelinsä ja Arsukaan ei näytä menoa hidastavan. Ilmoittautuvat mestaruustaistoon jos sama tasaisuus alkaa löytymään vielä vieraissa.
Niin se on. Vieraissa on hukattu pisteitä aivan suotta. Tämäkin on mulle siitä huolimatta maukasta hattaraa. Koko elämäni olen isäni johdolla kera kahden veljeni kannustanut Villaa. Birminghamissa on yhdessä matkailtu ja Villa Park on tullut tutuksi. Käytännössä jokainen peli on katsottu yhdessä televisiosta ainakin whatsupin kautta viestitellen. Ainoa meistä, joka viimeisen mestaruuden vuodelta 1981 muistaa, on 82-vuotias isäni. Viime viikolla isäni kiitti meitä sydämellisesti siitä, että olemme eläneet Aston Villan matkaa yhdessä hänen kanssaan. Isot tunteet pelissä parhaillaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Liikaa passivoitui Villa johtomaalin jälkeen. Toki vastustajakin on parasta rallia. Ihan luottavainen olen kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Niin se on. Vieraissa on hukattu pisteitä aivan suotta. Tämäkin on mulle siitä huolimatta maukasta hattaraa. Koko elämäni olen isäni johdolla kera kahden veljeni kannustanut Villaa. Birminghamissa on yhdessä matkailtu ja Villa Park on tullut tutuksi. Käytännössä jokainen peli on katsottu yhdessä televisiosta ainakin whatsupin kautta viestitellen. Ainoa meistä, joka viimeisen mestaruuden vuodelta 1981 muistaa, on 82-vuotias isäni. Viime viikolla isäni kiitti meitä sydämellisesti siitä, että olemme eläneet Aston Villan matkaa yhdessä hänen kanssaan. Isot tunteet pelissä parhaillaan.
Mä olin tuolloin vielä -11 vuotta eli en edes syntynytkään hyvään toviin! Pitkä on tosiaan ollut odotus Villa-faneilla, ja Championshipinkin kautta on välillä jouduttu hakemaan vauhtia. Tämä nykymeno on takuulla nannaa kaiken sen jälkeen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös