Tää on kyl että jokainen ManUn matsi on kuin Chelsea-Barcelona jos tätä otteluseurantaa vain seuraisi.
Yleensä myös omassa boksissa! Perus että tekee maalin ja aiheuttaa kaverille rankin.McTominay on valehtelematta kentän vaarallisin pelaaja paikan saadessaan
Ymmärrän, mutta toistan itseäni toteamalla että ainakin mun maailmassa tuo on päivänselvä pilkku. On se sitten VAR:n kautta tai ilman.Toki, tuollaisia menee varmasti kosolti ohi, mutta siitäkin huolimatta.Mä puhun VAR:sta.
Mutta mitä ideaa on VAR:ssa joka pistää tuomarin kentän laidalle kerran kymmenestä tuollaisesta? Näitä on ollut tälläkin kaudella aivan pirun, pirun monta, eikä tuossa edes käytetty kahta kättä. Tämä oli ensimmäinen tällainen tilanne, josta VAR pisti tuomarin kentän laidalle tällä kaudella. Toisin sanoen säännöt eivät ole samat kaikille. Se on sitten eri asia, oliko juuri tuo pilkun paikka vai ei.Ymmärrän, mutta toistan itseäni toteamalla että ainakin mun maailmassa tuo on päivänselvä pilkku. On se sitten VAR:n kautta tai ilman.Toki, tuollaisia menee varmasti kosolti ohi, mutta siitäkin huolimatta.
Mutta mitä ideaa on VAR:ssa joka pistää tuomarin kentän laidalle kerran kymmenestä tuollaisesta? Näitä on ollut tälläkin kaudella aivan pirun, pirun monta, eikä tuossa edes käytetty kahta kättä. Tämä oli ensimmäinen tällainen tilanne, josta VAR pisti tuomarin kentän laidalle tällä kaudella. Toisin sanoen säännöt eivät ole samat kaikille. Se on sitten eri asia, oliko juuri tuo pilkun paikka vai ei.
Juuri näin. Tässä tuo tilanne, joka ei tämän saman VAR-porukan mielestä ollut pilkku:Säännöt eivät varmasti olleet samat kaikille ja kyllähän tuo VAR tuntuu valitettavasti olevan sellainen instanssi, jonka kanssa nämä tuomiot ovat ihan "herran haltuun" tyyppisiä.
Toki näinkin. Tärkeintä olisi saada samat säännöt kaikille ja joka peliin. Seuraavaksi sitten saada jotain selkeyttä siihen käsivirhesekasotkuun.Mutta näin jalkapalloromantikkona mieluummin mä kuitenkin näen tällaisesta annettavan pilkun, kuin jostain aivan random käsivirheestä jossain boksin reunalla.
Mutta mitä ideaa on VAR:ssa joka pistää tuomarin kentän laidalle kerran kymmenestä tuollaisesta? Näitä on ollut tälläkin kaudella aivan pirun, pirun monta, eikä tuossa edes käytetty kahta kättä. Tämä oli ensimmäinen tällainen tilanne, josta VAR pisti tuomarin kentän laidalle tällä kaudella. Toisin sanoen säännöt eivät ole samat kaikille. Se on sitten eri asia, oliko juuri tuo pilkun paikka vai ei.
Paha tilanne kun Casemiro on rikki ja Amrabat puolikuntoisena max 45 min kunnossa.ManU toiselle puoliajalle ilman puolustavaa keskikenttää. Mikäs siinä sitten.