Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 175 973
  • 122 654
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tuomarilla ei tuossa ollut muuta vaihtoehtoa kuin viheltää pilkku, kun tuota näytöltä katsoi.

Jos nämä aletaan jokainen katsoa videolta, niin onnea vaan Valioliiga.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Aika monta kertaa nyt toistunut tämä, että Unitedin alalinja heittää helvetin pitkän pallon, mistä kuluu max 3 sekuntia että Cityllä on pallo boksin laidalla. Kannattaisi varmaan alkaa syötellä jollain muulla tavalla.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Pistä blokkiin tai lopeta toi ainainen uikutus. Kuten jo sanoin, Højlund vedettiin aikaisemmassa pelissä paljon rumemmin (kahdella kädellä) nurin ilman pilkkua. Siis EI VIHELLETTY.

Noniin yritetäänpäs nyt taas käyttäytyä. En ole tätä tilannetta nähnyt, mutta minun mielestäni tuo oli päivänselvä pilkku. Ja se on sitä huolimatta siitä, mitä aikaisemmassa pelissä on tapahtunut.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kivasti Foden potki ja talloi ja sitten karkasi paikalta. Mistäköhän Amrabat sai keltaisen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Noniin yritetäänpäs nyt taas käyttäytyä. En ole tätä tilannetta nähnyt, mutta minun mielestäni tuo oli päivänselvä pilkku. Ja se on sitä huolimatta siitä, mitä aikaisemmassa pelissä on tapahtunut.
Mä puhun VAR:sta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Melkoinen läpisyöttö Rasselta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jumalauta :D
 

Barney

Jäsen
Eihän tuolla pilkulla varmaan mitään väliä ole tämän ottelun lopputuloksen kannalta, mutta isommassa kuvassa ei voi olla niin, että VAR pyytää yhdessä ottelussa katsomaan tuollaisen repimisen näytöltä ja seuraavassa ottelussa se menee läpi.

Näihin pilkkutuomioihin on ihan pakko saada joku muutos. Se on ihan ymmärrettävää, että tuomarit tuomitsevat eri tavoin ja heiltä jää välillä myös rikkeitä näkemättä. Mutta silloin kun käytetään teknologiaa ja kelaillaan tilanteita videolta, niin linjan on pakko olla kaikille sama ja tasapuolinen.

Nyt on määriteltävä, että missä menee se käsivirheen tai rikkeen raja, millä niitä videoita lähdetään katsomaan. Oliko tuo Hojlundin rike ”selkeä rike”, joka pitää käydä katsomassa näytöltä? Jos oli, niin samanlaiset rikkeet (joita tulee jokaisessa ottelussa kulmatilanteissa) pitää käydä katsomassa näytöltä.

Olen itse sitä mieltä, että tuollaisesta rikkeestä voi viheltää pilkun. En ole kuitenkaan sitä mieltä, että tuon viheltämättä jättäminen olisi niin selkeä virhe tuomarilta, että se pitäisi käydä jälkikäteen videolta tarkistamassa. Jos se oli, niin sitten pitää olla kaikki muutkin repimiset jatkossa. Tähän asti kuitenkin noissa kulmatilanteissa on saanut tyyliin repiä hyökkääjän paidan rikki ilman pilkkutuomiota.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ymmärrän, mutta toistan itseäni toteamalla että ainakin mun maailmassa tuo on päivänselvä pilkku. On se sitten VAR:n kautta tai ilman.Toki, tuollaisia menee varmasti kosolti ohi, mutta siitäkin huolimatta.
Mutta mitä ideaa on VAR:ssa joka pistää tuomarin kentän laidalle kerran kymmenestä tuollaisesta? Näitä on ollut tälläkin kaudella aivan pirun, pirun monta, eikä tuossa edes käytetty kahta kättä. Tämä oli ensimmäinen tällainen tilanne, josta VAR pisti tuomarin kentän laidalle tällä kaudella. Toisin sanoen säännöt eivät ole samat kaikille. Se on sitten eri asia, oliko juuri tuo pilkun paikka vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös