Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 176 617
  • 122 654

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
@Tjapalala mun on mahdotonta ostaa tuota puolustamisen heikkous -väitettä Robertsonin kohdalla. Hän on valitettavasti erittäin hyvä siinä(kin). TAA ei ole, vaikka onkin parantanut, ja Vinin vauhti laittaa hänet taatusti koetukselle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saisiko raporttia Vermosta? Siellä lienee enemmän Liverpool-faneja kuin missään muualla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tossa videossa sisälle ei juokse yksikään Liverpool-paitainen… Ja osa Pool-faneista on jonottanut sisälle yli kaksi ja puoli tuntia. Järjestelyt kusseet. Lipulliset Pool-fanit saaneet myös kyynelkaasua niskaan yhdellä portilla joka oli suljettu ilman syytä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
@Tjapalala mun on mahdotonta ostaa tuota puolustamisen heikkous -väitettä Robertsonin kohdalla. Hän on valitettavasti erittäin hyvä siinä(kin). TAA ei ole, vaikka onkin parantanut, ja Vinin vauhti laittaa hänet taatusti koetukselle.
Ei Robbo huono oo puolustamaan niinkuin TAA. Kyllä sanoisin, että vahvuudet on siellä hyökkäämisessä. Mut mulla on muutama muistikuva tältä kaudelta, kun Robertson huiteli ties missä. Toki voi olla valikoiva muisti ja muutama erityistapaus,
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei Robbo huono oo puolustamaan niinkuin TAA. Kyllä sanoisin, että vahvuudet on siellä hyökkäämisessä. Mut mulla on muutama muistikuva tältä kaudelta, kun Robertson huiteli ties missä. Toki voi olla valikoiva muisti ja muutama erityistapaus,
Se on vähän tuo Kloppon systeemi sellainen, että laitapakit huitelevat "liian" pitkällä. Se nousujen aiheuttama heikkous on juurikin tuo myöhästyminen nopeista puolustustilanteista. Silti itse puolustamisessa Robertson on valitettavan loistava.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki pihalle ja jonoon järjesty. Siitä sitten uudestaan tarkastamaan lippuja ja täyttämään katsomoa, tällä kertaa oikeille paikoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös