Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 184 397
  • 122 819

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Siis miksei noita ihmeen alkuseremonioita ja -esityksiä voi vetää tähän väliin? Ei ne oikeasti kiinnosta yhtään ketään, ja saataisiin itse pelikin alkamaan vähän nopeammin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No niin, sieltä. Kaikki tämä siis Pool kannattajien vika. Varmasti siellä on perseilty, mutta onhan järjestelyt myös pettäneet aivan täysin.
Ei tuossa mitää tuollaista lukenut. Toivottiin ettei idioottifanit saisi ilon aihetta, ei ettei kukaan Pool-faneista saisi ilon aihetta.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niin, sieltä. Kaikki tämä siis Pool kannattajien vika. Varmasti siellä on perseilty, mutta onhan järjestelyt myös pettäneet aivan täysin.
Varmasti ja ilmoitettujen tietojen mukaan järjestelytkin ovat epäonnistuneet. Se ei kuitenkaan oikeuta idioottimaiseen huliganismiin tai lain rikkomiseen, jota todistetusti on sadat Liverpoolin "kannattajat" tuolla tehneet.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mulla seitsemänvee halusi valvoa ja kattoa myös matsin. Yllättäen nukkuu jo. Sovittiin tosin että Hyomenna katotaan sitten yhdessä nousufinaali, heh.
Mä taas herään siinä seiskan jälkeen 0- ja 2-vuotiaiden kanssa aamutoimille, minkä jälkeen painelen puistoon potkimaan Super-Teleä jälkimmäisen kanssa. Voi olla että jää loppuvihellys tänään (tai siis huomenna) kokematta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Cabello laulaa coverin Kaija Koon ikivihreästä Marjo-Riitta.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Olipas läski-Ronaldo tukevassa kunnossa kun kuvissa vilahti.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ehkä olisi pitänyt pitää tämä peli ryssissä niin ei olisi yksikään poolilainen kiivennyt aidan yli tai olisi tullut rynkystä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Camila on helvetin pantava, mutta nämä Super Bowl -henkiset alkunumerot voisi jättää sinne Jenkkeihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös